Tina_ Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Har en sønn på snart 8 mnd.. Har aldri hatt problemer med legging og slikt før nå. Har alltid sovet i sengen sin selv og hele natten.. Men nå for ett par uker siden begynte han plutselig å våkne om natten, og gråter. Han er kjempe trøtt, men vil ikke sove alene virker det som, sovner med engang jeg holder han i hånden eller stryker han over kinnet, men tar jeg hånden bort så begynner han å gråte igjen, og da løfter jeg han opp og tar han med meg i sengen min, og sovner før vi har kommet så langt! Noen som har vert borti det samme, og som kanskje har noen tips til hvordan jeg kan få han til ¨å sove alene igjen ? Eller er dette bare en periode ? Han sover kanskje 1 time før dette skjer!!
tinaibobla Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Datteren min har hatt flere sånne perioder. Jeg har pleid å la henne få den nærheten hun trenger. Litt slitsomt, men husker selv hvor god den trygge senga til mamma var da jeg var liten og redd.
Puppemamma Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 En av MAANGE perioder Vi har vel også prøvd en del forskjellig, men etterhvert som det utvikler seg har det vært skrikekurer som har fungert.. desverre får en vel si. Det dummeste du gjør er hvertfall å snike deg ut når barnet sovner, for da er det jo ikke rart at det blir urolig når det våkner og du ikke er der lenger... Bedre å trampe ut og si god natt enn å liste seg på tå når de har sovnet Lykke til!
Tina_ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2012 Har aldri listet meg ut, for han har alltid vert våken når jeg har lagt han ned og sovnet av seg selv. Men i natt la jeg meg sent, så når han hadde våknet la jeg han i sengen min så sovnet han der med engang selvom jeg ikke var der! Så la vi han i sengen sin selv når vi skulle legge oss og han sov der hele natten Så får prøve dette en stund Så la jeg nedi en genser som luktet litt mamma, kanskje det også gjorde susen Men, det er forferdelig koselig å ha han i sengen ilag med meg, men dumt om han skal bli vant til det, blir fort trangt når vi skal ligge der alle tre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå