Gjest cunning stunts Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Juleevangeliet for fjortiser: «Det skjedde for dritlenge siden at det gikk ut befaling fra keiser Augustus om at hele verden skulle joine en gruppe: «Vi som vil skrives inn i manntall». Dette skjedde mens Kvirinius var helt sjef i Syria, og gruppa fikk drøyt mange likes. Josef traska fra byen Nasaret i Galilea, opp til Judea, til Davids by Betlehem, for å signe manntallet sammen med Maria, dama hans, som hadde bolle i ommen. Og mens de var der, hevet bollen, for å si det sånn, og Maria leverte varene. Hu pakka kiden inn i noe tøy, og la’n i ei krybbe, for det var ikke plass til dem i herberget. Det var noen gjetere som var ute i natta og passa på sheepsa sine. Med ett var Herrens engler F2F, og Herrens diggbarhet lyste. Gjeterne bare: «OMG! FTW», og engelen bare: «Slapp av, noobs! Jeg kommer med en tweet om glede, en glede for hele folket: #Frelser #Kristus #jomfrufødsel … og dette skal dere ha til tegn: Dere skal finne en kid som er innpakka i noe tøy og ligger i ei krybbe.» Så kom engelens followers, en himmelsk hærskare, som ga masse kudos til Gud og retweeta: #Frelser #Kristus, og #ffnor Gud og fred på Jorden blant mennesker som har Guds velbehag» Da englene hadde tatt kvelden, sa gjeterne til hverandre: «La oss stikke inn til Betlehem for å sjekke trøkket.» Og der fant de Maria og Josef og den lille kiden som læxan i krybba. Da oppretta de en ny gruppe: «Vi som har sett Guds sønn». Folk bare: «Saklig, LOL». Gruppa fikk ikke så mange likes, for å si det sånn, men det var bare i starten, for seinere i livet fikk Jesus sinnssykt mange followers. Og Maria bare: «#DenFølelsen» Og gjeterne bare: «Serr? Konge, ass!» Snapp
Frenzia Skrevet 21. desember 2012 #2 Skrevet 21. desember 2012 Æhæhæhæ, jeg digger den der. Har allerede lest, lånt og delt på facer'n. Men som den oldisen jeg er i fare for å røpe meg som nå, hva betyr F2F....? Oj, glem det, gikk akkurat opp for meg! Phu, kanskje det er håp for meg også...
Mamma_til_2 Skrevet 21. desember 2012 #3 Skrevet 21. desember 2012 sweeat Kan jeg låne den og legge den på face?
Gjest cunning stunts Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1356077547' post='144855651] sweeat Kan jeg låne den og legge den på face? Klart!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. desember 2012 #5 Skrevet 22. desember 2012 Æhæhæhæ, jeg digger den der. Har allerede lest, lånt og delt på facer'n. Men som den oldisen jeg er i fare for å røpe meg som nå, hva betyr F2F....? Oj, glem det, gikk akkurat opp for meg! Phu, kanskje det er håp for meg også... fy søren, vet du ikke det engang? Det betyr selvsagt face to face. (phu, takk til google som lar meg sitte på min høye perfekte hest:))
ellen-propellen Skrevet 22. desember 2012 #6 Skrevet 22. desember 2012 (endret) Denne er også fin: http://m.youtube.com/#/watch?sns=fb&v=knlS_wMV-rc&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DknlS_wMV-rc%26sns%3Dfb&gl=NO Endret 22. desember 2012 av ellen-julebjellen
Patetica fåkksi Skrevet 22. desember 2012 #7 Skrevet 22. desember 2012 Men som den oldisen jeg er i fare for å røpe meg som nå, hva betyr F2F....? Face to face.
Frenzia Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Men som den oldisen jeg er i fare for å røpe meg som nå, hva betyr F2F....? Face to face. Psssst, les siste linja i innlegget mitt... Noen som trenger progressive kanskje? Hehehehe, knegg, knegg...
Frenzia Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1356077547' post='144855651] sweeat Kan jeg låne den og legge den på face? Den ligger allerede skikkelig ute på face!
Frenzia Skrevet 22. desember 2012 #11 Skrevet 22. desember 2012 Og sånn forresten, jeg er full, full rulle, for første gang på 16-18 mnd. Nei, forresten, jeg er brisen, men jeg husker ikke helt sist gang jeg var i nærheten av dette. Jeg har drukket rødvin siden i sommer, men plutselig i dag, på den travleste dagen siden i fjor på denne tida, så skulle det røde i glasset virkelig kicke inn. Tjo hoi, for en vakker verden vi lever i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå