jente___ Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Er ferdig med de nå, skal de stå kaldt natta over? Eller trenger de ikke det? Sjokoladen er stivna nå
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Jeg satte mine i en kaldbod, tror det holder:-) Men, de fryses også hvis du ønsker det.. Anonym poster: 182b6c1cf087b260a34ad21562992735
<3guttemamma<3 Skrevet 21. desember 2012 #4 Skrevet 21. desember 2012 Jeg har de i frysen, tar opp et kvarter før servering og voila! Ja, så fort tiner de faktisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå