Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har en mannlig bestevenn. Han er den nærmeste vennen jeg noen gang har hatt, og er også den eneste jeg har kjent at jeg kan fortelle alt til uten å holde noe tilbake og jeg stoler fullstendig på han. Jeg er veldig glad i han. Han opplever akkurat det samme i forhold til meg. Jeg har i tillegg utviklet noen flere følelser for han. Jeg har lyst til å klemme han, være tett inntil han, holde rundt han og at han skal holde rundt meg. Jeg drømmer om å være kjæresten hans og være sammen med han hele tiden. Likevel skiller det seg fra tidligere forelskelser. Jeg vet ikke om jeg kan si at jeg er forelsket i han, for det kjennes annerledes ut enn når jeg har vært forelsket tidligere. Det er personligheten hans, tankene hans og den han er jeg er tiltrukket av. Han forteller meg det samme, sier at han er forvirret, for han drømmer om å være fysisk nær meg, holde rundt meg og være inntil meg. Han tenker masse på meg og forestiller seg hvordan det ville være å være sammen med meg. Likevel opplever han akkurat det samme som meg, det er ikke som en vanlig forelskelse, for noe er annerledes. Han opplever det samme som meg, at det er tankene mine og personligheten min han er tiltrukket av. Hva er det vi opplever? Er dette noe som kan utvikle seg til et forhold, eller er vi bare venner som er veldig glade i hverandre? (Vi passer forresten perfekt sammen i forhold til personlighet og interesser). Har noen opplevd noe liknende? Utviklet det seg til noe eller hva skjedde? Noen som har noen tanker eller innspill? Anonym poster: 9f0356ccb48aa44e487131a6443238f8
Februargullet2013 Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Finn ut om han føler det samme:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Finn ut om han føler det samme:) Ja, han føler det samme som meg. Kanskje jeg skrev det litt uklart, men vi opplever omtrent akkurat det samme. Problemet er at det ikke er som en vanlig forelskelse, så vi skjønner ikke helt om vi er forelsket i hverandre eller ikke. Begge drømmer om å være fysisk nær den andre og vi drømmer begge om å være kjærester, men det kjennes likevel ikke ut som en vanlig forelskelse, så hva er det vi opplever? HI Anonym poster: 9f0356ccb48aa44e487131a6443238f8
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Siden dere er venner har dere vel hoppet over den ny forelskelse fasen? Anonym poster: 070a7ca13843e11971650c275460bbda
Februargullet2013 Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Prøv det ut, og se om det funker,eller om dere forsatt skal kun være venner:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Høres ut som kjærlighet Anonym poster: 0cb1e2add7af103c7b0efc751fbd4047
mandel i grøten Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 Alle disse dager som kom og gikk...de er livet! Det er kjærlighet! Nyt det i stedet for å gruble det vekk. Gratulerer og hipp hurra for å ta sjanser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå