Gå til innhold

Julekvelden er oppskrytt, juledagen derimot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man ikke jobber om dagen er det vel ingen grunn til å vente med gaveåpning til kvelden? Hva bruker dere dagen til?

Da barna var babyer la vi julaften opp etter deres behov med gaveåpning midt på dagen og legging til vanlig kveldstid. Det fungerte utmerket og er nå blitt tradisjon. Veldig deilig å ha kvelden rolig!

Anonym poster: e0db0dfd4d813bb38f2bba471b3ca375

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker dagen til familieselskap, uten den tradisjonen hadde vi nok tatt en veldig rolig formiddag foran tven og en luftetur ut, før vi hadde feiret på samme måte som vi gjør nå.

Anonym poster: 6b2641af68c758f619bd1ba39fbbfcc4

Gjest Julemusa83
Skrevet

Med en gutt på 16 månder og kort oppmerksomhet spår jeg at han åpner noen gaver på morgenen, å så noen til etter et par timer fordelt ut over julaften og første andre dag. Mens vi voksne åpner våre når han er lagt. Blir nok artigst for han vil jeg tro.

Skrevet

hele dagen er perfekt synes jeg

Skrevet

Når hun var baby så hadde hun ingen anelse om verken pakker eller julaften så vi spiste middag til vanlig tid og så var hun i seng som vanlig (da var hun 8 mnd.).

I fjor gjorde vi det samme, men da fikk hun være våken til hun sovnet i sofa. Dagen gikk med til å se tegnefilm, besøke graven til morfar, mormor (hennes oldemor) besøk, grøt og kos. Spiste middag i 17-tideb og pakkeåpning etterpå.

Jeg lemper masse på rutinene når det er fri og ferie, men det er fordi jeg har et barn som både tåler og takler det. Skjønner godt at ikke alle kan det og alle må feire som de vil og som de liker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...