Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Er det 1499,- som er det beste tilbudet rundt om nå? Med 12 gb? Har kjøpt denne på expert til samboer'n..men er redd 12 gb e skikkelig lite lagrings plass? Han er ikke noen super spiller,dette er første spillemaskina som kommer i hus,så tror ikke den kommer til og bli brukt sånn kjempe mye egentlig.. Anonym poster: ab38a8d31ad3a9a9b844cc5a83f7e18b
Februargullet2013 Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 kjøpte den til 999 i fjor jeg
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 kjøpte den til 999 i fjor jeg Ikke ps3 vettu, blondi!!! Slutt å jug sånn! Anonym poster: ca9763eecc0f465fbee9da56e7c94753
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Er det 1499,- som er det beste tilbudet rundt om nå? Med 12 gb? Har kjøpt denne på expert til samboer'n..men er redd 12 gb e skikkelig lite lagrings plass? Han er ikke noen super spiller,dette er første spillemaskina som kommer i hus,så tror ikke den kommer til og bli brukt sånn kjempe mye egentlig.. Anonym poster: ab38a8d31ad3a9a9b844cc5a83f7e18b Spørs om han skal laste ned spill m.m? Hvis målet kun er å spille med egenkjøpte spill, så duger den nok .) Anonym poster: ca9763eecc0f465fbee9da56e7c94753
Februargullet2013 Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 gjorde nok det. ble solgt privat
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 gjorde nok det. ble solgt privat Herregud, det er ikke fra butikk. Er vel det HI er ute etter og ikke den dritten som blir solgt privat! Anonym poster: ca9763eecc0f465fbee9da56e7c94753
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 gjorde nok det. ble solgt privat Idiot hi mente neppe finn.no ... Anonym poster: 4a85396072cf12dbc4bb5705196878e2
Februargullet2013 Skrevet 20. desember 2012 #8 Skrevet 20. desember 2012 gjorde nok det. ble solgt privat Idiot hi mente neppe finn.no ... Anonym poster: 4a85396072cf12dbc4bb5705196878e2 idiot kan du være selv
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 nå har dere jammen vært hjelpsomme Anonym poster: 3a287d5eb66c85dea144bdf0c61975ed
silje1989 Skrevet 20. desember 2012 #10 Skrevet 20. desember 2012 Hehe må le litt Du er litt go da ``julen er magisk``
Gjest Skrevet 20. desember 2012 #11 Skrevet 20. desember 2012 Hmm innlegget mitt forsvant her... men hvis han ikke skal laste ned spillo.l fra nettet og kun bruke det til eksterne spill, så bør det duge i massevis Hilsen sønn min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå