Gå til innhold

Mindre enn fjorten timer igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...til verden går under, i følge mayakalenderen.

Tror egentlig ikke på det, men kjenner at det sitrer litt i kroppen når jeg tenker på det. Liker ikke tanken på å være et annet sted enn barna mine når klokka blir 12:11, selv om jeg ikke tror det skjer noe.

Hvor er dere klokka 12:11 i morgen formiddag? Føler dere dere helt trygge på at det ikke skjer noe som helst, eller kjenner dere en bitteliten nerve slik jeg gjør?

Og er det noen her inne som tror at verden faktisk går under i morgen? Men hvis man tror den går under, sitter man vel gjerne ikke på DiB de siste timene?

Anonym poster: db721c62c8c3965fb9cdf3846a360e21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør lese deg opp på hva som menes med Mayakalenderen, siden den ikke forutsier dommedag, men en ny start.

Anonym poster: 84fecec1e84151ecd427c89a21ab6b41

Skrevet

Blir morro å lese avisene imorgen kl 13, over alle de hysteriske folkene som unnskylder hvorfor de tok feil. like morro hver gang ;) Og hvis det HADDE vært verdens undergang, så får du trøste deg med at det hadde vi ikke merket uansett. BANG, så er alt borte. Nyt livet!

Anonym poster: 6d750e0d60de9d84115d765f2d2d7401

Skrevet

Da sover jeg garantert, iom at jeg ikek sover på nettene! :)

Skrevet

Dersom det skjer, så skjer det. Kommer nok til å være veldig opptatt i morgen, særlig på det tidspunktet. Har hundretusen ting å gjøre før julaften!

Skrevet

Du bør lese deg opp på hva som menes med Mayakalenderen, siden den ikke forutsier dommedag, men en ny start.

Anonym poster: 84fecec1e84151ecd427c89a21ab6b41

Ja, men uansett da. En stor omveltning av en eller annen form. Som sagt tror jeg ikke på det, men jeg tror likevel jeg vil være litt smånervøs når klokka tikker forbi tolv.

Skrevet
Og hvis det HADDE vært verdens undergang, så får du trøste deg med at det hadde vi ikke merket uansett. BANG, så er alt borte.

Hvordan kan du vite det? Hvorfor må verdens undergang nødvendigvis skje i løpet av et øyeblikk slik du skriver? Hva om det skjedde over tid, med forskjellige slags naturkatastrofer for eksempel?

Skrevet

Hjemme alene med 3 barn.... Frykten er stor... Prøver å få mamma til å være hos oss, i tilfelle noe skjer er dt ikke lett å ta seg av 3 små barn.

Anonym poster: 37aaaef257549aed9cba91ec755a8e3c

Skrevet

Hm men klokka blir jo 12.11 i morra et annet sted før her.. såååå da finner vi vel ut av det litt før :P

Skrevet

Blir bare mer å mer satt ut av mennesker på dette forumet...

Skrevet

Da sitter jeg nok på golvet å leker med småen :)

Syns verden kan vente med å gå under til etter jul,for jeg som gleder meg som en unge til jul :P

Skrevet

Hm men klokka blir jo 12.11 i morra et annet sted før her.. såååå da finner vi vel ut av det litt før :P

Kl 12:11 norsk tid, da vet du. Klokka 11.11 i London, klokka 13:11 i Helsinki.

Det er tidspunktet for vintersolverv, og det faller på klokkeslettet 12:11 på formiddagen i Norge.

Skrevet
Og hvis det HADDE vært verdens undergang, så får du trøste deg med at det hadde vi ikke merket uansett. BANG, så er alt borte.

Hvordan kan du vite det? Hvorfor må verdens undergang nødvendigvis skje i løpet av et øyeblikk slik du skriver? Hva om det skjedde over tid, med forskjellige slags naturkatastrofer for eksempel?

Da tror jeg ikke verdens undergang hadde skjedd på en spesifik dato :P Folk har trodd verden skal gå under i alle tider. Men, vi er her fortsatt... Det som kommer til å få verden til å gå under en gang, er sikkert menneskeheten selv.

Anonym poster: 6d750e0d60de9d84115d765f2d2d7401

Skrevet

Bare to og en halv time igjen nå. Fortsatt ingen som kjenner en ørliten spenning?

Anonym poster: 0eb050785f4f326a580e44d0462e5fb5

Skrevet

Siden skolen er ferdig kl 11 i dag er nok jentungen med meg

Gubben er på reise og guttungen er på jobb så jeg satser på å se guttungen litt senere i dag og gubben ringer vel når han får sjans...

Har ikke mye tro på undergang, men greit å vite at jentungen i det minste er hjemme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...