Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har virkelig ikke tid til å bake nye for jeg har fullt program de siste dagene før jul nå, og jeg har en baby i tillegg! Jeg hadde bakt ganske mye i år... Det som er igjen nå er 4 store marengs med sjokolade og nøtter 7 sarah bernard 5 kokosmakroner 10 gaffelkaker 20 riskaker 15 marsipankonfekt og masse pepperkaker (de likte han ikke).. Vi får ti gjester på julaften.. Hva hadde dere gjort? Kjøpt inn sjokolade og marsipan og nøtter, eller kjøpt ferdigbakte kaker? Jeg har snakket med søsteren min, og hun kan ta med kransekake.. Det hjelper jo litt. Barna (5 stk) er ikke så glad i småkaker, så jeg har tenkt til å kjøpe is til dem.. I tillegg har vi jo riskrem til dessert.. Uff, kan det holde tenker dere? Anonym poster: 93bc717c7e05c187d9c9e5dc91e358bc
Gjest SHOC Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Du får sette han i gang med å bake nye da.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Kjøp inn litt sjokolade og annet julegodis, kanskje stikke innom Kiwi eller noe å kjøpe litt ferdig kaker, så man har tilfelle.. Og potetgull, det liker vi å ha i hus, for å bryte litt med alt sukkeret. Anonym poster: 5c5b5d8f4fe5dc5a121d0fcaa7693f7a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Mannen kan ikke bake så det er ikke et alternativ. Jeg får nesten bare satse på at det holder, og heller ha annet snop i tilleg.. Jeg er rimelig forbannet på mannen nå. Makan til egoistisk og umoden oppførsel. Han er lei seg og sier han ikke tok helt innover seg følgene av denne smugspisingen, og han mistet litt oversikten over hvor mye han spiste, og hvor lite som ble igjen... HI Anonym poster: 36a4bed1eb6f773cb07d0d3ccabe8f87
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Da hadde jeg bedt mannen om å ta nettene til hjelp og bake nye kaker, gitt, med teip over munnen Men du kommer jo langt med pepperkaker, kransekake, godterier og is. Her i huset går det ikke så mye kaker på julaften, for folk er gjerne så mette og gode. Jeg skjærer ofte opp litt frukt og legger pent på fat, og det forsvinner som regel. Neste år bør du gjøre som min farmor gjorde. Hun satte kakeboksene i skjulet til naboen fram til jul
Bustehue Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 Julekakene smaker best før jul sier vi her i huset.. ;-) Og hvem har plass til småkaker på julaften? Slapp av.. Dette går helt fint..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #8 Skrevet 20. desember 2012 Gi han husarrest på kjøkkenet frem til jul Anonym poster: 205b512eb71a3c7022b4f71970941a49
nerdybirdy Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 HAHAHAHAHAHAHA, nå lo jeg godt. Vet du, tror det holder helt fin til julaften Jeg ville heller kjøpt inn poser med sjokolade (minde eller nidar) nøtter, frukt, og latt det stå til. Vet det er superkjipt nå, men allerede om noen måneder er dette en god historie Juleklem sendes herfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå