Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Jeg har snebetennelsenog var hjemme fra jobb m.egenmelding fredag 14. Og mandag . 17. Desember. Jobbet tirsdag og onsdag, men måtte gå hjem tidlig igår..ferienidag og morgen. Varvtil lege nå og fåri ikke lov å jobbe i julen, men han mente jeg skulle bruke egenmelding fremfor sykemelding da jeg jobber i ia-bedrift... Men når jeg kom hjem begynte jeg å telle dager å lurer på om det går ? Er det ikke en 16 dagersregel Og da vil jo at jeg var hjemme 15. og 17 "ødelege" Legen sa han gjerne skrev ut sykemelding men at jeg skulle helst bruke egenmelding.. Anonym poster: 84d0fcc0edff51362bff2f1907dacf87
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Om du var borte 15. Og 17. Har du jo allerede brukt 4 dager egenmelding.. Og om du var på jobb 18. Og 19, så kan du ikke bruke egenmeldig nå igjen.. For det er 16. dagers "karantene". Forsto du det? Så ifølge mitt hode så må du ha sykemelding i julen. Legen lå ha misforstått deg. Ring og si du ikke har rett på egenmelding, så ordner det nok. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Ja, var det jeg også trodde.. Da har han bare ikke fått med seg at jeg har brukt de dagene alt sikkert.. ..får ringe han i morgen.. Er bare noen timer jeg skal jobbe i jula, men fikk ikke lov da jeg hadde en ganske hissig senebetennelse nå... Anonym poster: 84d0fcc0edff51362bff2f1907dacf87
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Vi har ikke karantene på vår jobb. Ia-bedrift det også. Men stemmer at du brukte 4 dager når du var borte fredag og mandag.
gale damen Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Du kan skrive egenmelding for åtte dager i strekk i en ia-bedrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå