Gå til innhold

Får dere julestrømpe da damer? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er snill stort sett hele året rundt *kremt* får jeg alltid julestrømpe av "nissen". Så på julaften sitter jeg og ungene med hver vår strømpe og ser på julebarnetv. Kos! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda jeg får det. Og siden jeg er alenemor og feirer med bare meg og unga kan du jo tro hvem som er nissen :)

I fjor hadde jeg ikke laget til meg selv og da ble lille frøkna mi helt fortvilet for mamma hadde jo vært snill ho også.

Så i år har jeg lært og det er strømpe til barn, mamma og til og med katta hehe

Anonym poster: 3fbb133a698dabc5eb4fb21095907f01

Skrevet

Ja, får tilogmed pakker fra nissen når han kommer på besøk til lillesøsteren min på 8 :)

Skrevet

Jupp:) Får sokker og litt godis:)

Skrevet

Nei, det er det bare barna som får.

Anonym poster: 41dcdd2917b0c8c4926bc87f8c1b6906

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg "får" det ja.. Annen måte å si det på: jeg ordner så vi har, i år får guttungen det også, neste år får jenta delta på det :)

Skrevet

Nei, men mannen og barna får. Skulle overraske meg noe voldsomt om gubben hadde ordnet med noe sånt. Da tror jeg faktisk jeg hadde besvimt og så sett etter en flyvende gris. Dette er mao en mann som tror alt ordner seg selv.

Tror ikke han helt har forstått hvordan de skitne klærne han på etteller annet mirakuløst vist forsvinner fra hans side av senga/baderomsgulvet oppi skittentøyskurven, inn i vaskemaskina, opp på klesstativet og pent brettet inn i skapet han.

Jeg har forresten også ordnet med gave til meg selv fra barna, men tid til å pakke den inn sammen med barna, det har han ikke! Jeg får forresten en kjøkkenhåndkle..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...