Gå til innhold

Så rart at dommedag ikke er i dag, den 20.12.2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde da vært en mye kulere dato å ha dommedag på enn 21.12.2012.

Anonym poster: 8c007ab23ddf892ea44ef529a7825c3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde da vært en mye kulere dato å ha dommedag på enn 21.12.2012.

Anonym poster: 8c007ab23ddf892ea44ef529a7825c3e

He he..ja, søren så kjedelige de var disse myaene :D

Gjest Filifjonka
Skrevet

Og sånn for å komplisere det litt: Datoen skifter jo ikke samtidig over hele verden, så når er egentlig dommedag? Skal vi gå ut fra tiden i Sør-Amerika, siden det jo var en Maya-kalender som førte til alt oppstyret? Eller ska vi si at oisann, nå er det 21.12. i Kina så nå går verden under? Eller skal vi satse på norsk tid, siden vi jo lever Norge? Eller vil verden gå under sånn gradvis, samtidig med at datoen skifter og altså ikke samtidig over hele verden?

Jeg har passert 40 for lengst. Jeg har opplevd en del dommedagsprofetier i mitt liv. Verden gikk aldri under, selv ikke ved overgangen til år 2000 da alle var heeelt sikre på at alle datamaskiner ville bryte sammen. Men nei da.

Men for de der ute som er sikre på at verden kommer til å gå under: Jeg kan godt ta vare på verdisakene deres altså.

Skrevet

Den begynner jo i teorien i dag.. Pga tidsforskjellen ;) så bør vi være nervøse litt utpå lørdagen.. Hihi! :)

Skrevet

Har eksamen i morgen, så om den skal komme kan den godt få komme i dag

Anonym poster: 62e4e9592ed18343de34cf0dedb28c27

Skrevet

Med tanke på tidsforskjellen, så finner vi nok ut før lørdag, om en meteor har landet en annen plass i verdenen ;)

Anonym poster: 7d5f63c14fa39a3b46d4374dc9e145b2

Skrevet

Med tanke på tidsforskjellen, så finner vi nok ut før lørdag, om en meteor har landet en annen plass i verdenen ;)

Anonym poster: 7d5f63c14fa39a3b46d4374dc9e145b2

Er det ikke flere teorier om hvordan dette skal skje? :) jeg tror mer på invasjon fra rommet.. ;)

Skrevet

Ser du ikke at det har startet allerede, store forsinkelser på flyplassen og passelig med kaos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe ingen av de dommedagsprofetiene som har vært nettopp det har gjort at verden ender, så ser ikke at jeg skal kaste bort energi på å bekymre meg for denne som ikke er startet som en dommedagsprofeti engang.

Min kalender slutter forresten 31/12 betyr det at verden går under da?

Skulle det mot all forventning være slik at profetiene slår til så får vi satse på at det er en slik dreper alt liv på jord undergang det er snakk om så er vi alle borte og trenger fortsatt ikke bekymre oss.

Anonym poster: 1fe634f48672f531bae7d4e22c2c70ad

Skrevet

Fordi jeg har bursdag idag så er det jo veldig kjekt for meg at verden består ut denne dagen ;)

Skrevet

Verden går nok under når vi minst aner det ;) Tror ikke det blir noen forvarsel da gitt, og da skjer det så fort at ingen merker det uansett. Så skjønner ikke at folk gidder å uroe seg for sånt.

Anonym poster: 65a929a08482b17f76f82bc9ece2d694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...