Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Jeg vil absolutt ikke tro på dommedager etc., men nå er det virkelig nærme 21.12. Har generelt litt angst for slike ting, selv om jeg prøver for harde livet å la være!!! Hva om det skulle skje noe? Hater å gå dagen lang med en slik angstfølelse... skikkelig slitsomt... Anonym poster: 7c821bff729f1c0b04cf63aa007c5248
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Jeg også! Selv om jwg langt inne, innerst innerst inne ikke tror det kommer til å skje noe, psyker jeg mes selv ned med tanker som: vil det gå fort, kommer barna til å lide, vil de være redde, hva kan jeg gjøre for å beskytte de så godt som mulig osv... Sikkert ikke dette svare du ville ha, men godt å se noen som er like teit som meg når det kommer til slime ting... Men en ting er sikkert, jeg sleder meg veeeldig til julaften i år, for da er vi ferdige med hele 21 desember!!!!!! Anonym poster: d27bae231bf9c0b4ecfaba8cc433334a
LuksusLiv Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Det er bortkastet tid å bekymre seg for noe man allikevel ikke har kontroll over. Bruk heller tiden på noe mer konstruktivt og koselig. Jeg tror ikke på dommedag i morgen, tull og vas. Hva hvis det skjer noe? Ja, hva da? Døden kan komme når som helst for oss alle, ingen poeng i å gå rundt å grue seg til det.
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Om verden skulle gå under er det ingenting du kan gjøre med det likevel. Så det hjelper lite å bekymre seg. I bibelen står "om den tid og den time vet ingen". Her er det snakk om enden. Så med andre ord KAN det ikke skje i morgen, for da ville vi ikke visst om det. Trøst?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Lite trolig at det hender noe slikt i morgen, men skulle det hende, så er det lite å få gjort med det, det å gå å uroe seg eller grue seg, det fører ikke til stort.. Bruk tiden til noe annet du, skal nok se du våkner på lørdag og humrer litt over den redselen her Anonym poster: c2ffdafb382efb9016d713fed6f70f34
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Hvis det skjer noe i morgen så rekker jeg hvertfall ikke grue meg til det.. Skal ta resten av julehandelen i morgen. Det kan jo skje mens vi sover i natt også.. Eller i kveld.. Pga tidsforskjellen Roooo ned mest sannsynlig blir det jul i år også
Gjest Husfrua Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 Jeg gruer meg ikke!Første dag i juleferien! Gubben skal på julebord,så da er jeg sjefen over alle fjernkontroller:-) Da blir det beina på bordet,rumpa godt planta i sofaen og klissejulefilmer på tv:-) Kjenner jeg meg selv rett,så går hele dommedagen meg hus forbi:-D
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. desember 2012 #8 Skrevet 20. desember 2012 21.12.12 er ikke den første datoen som ble satt for dommedag, les denne: http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/12/15/men-dommedag-kom-ikke Kanskje den setter tingene i spekter for deg. Skal også sies at det er satt en ny dato til 15.05.2015 og igjen i 2033.. Så du skal nok få oppleve jul i år også, og sikkert mange år frem i tiden.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 Jeg signerer "sillyfilly og olivia".Det står i bibelen at den dagen vet ingen. Derfor slår jeg meg til ro med det Var det ikke i 2011 det også var en dag jorden ville gå under?? Det skjedde jo ikke....... Folk gikk jo helt av skaftet i USA. De solgte jo alt de eide og hadde, men hva skjedde??? -absolutt ingenting!!!!!! Jeg velger å tro på at det finnes en Gud, og at det som står i bibelen stemmer. Derfor tenker jeg å slappe av og pakke inn julegaver og pynte huset til jul i morgen! God jul til alle <3 Anonym poster: 674ce886ea40c6f684e8765fcd8ead1c
PintSizedDictator Skrevet 20. desember 2012 #10 Skrevet 20. desember 2012 Skulle den gå under så går den under med folk og fe. Ingen blir igjen. Med det sagt så tror jeg overhode ikke på dette. Det er ingenting annet enn en eldgammel kalender som hinter til at noe slikt skal skje. Dessuten var det vel ikek Maya folket som var opptatt av dommedag og verdens undergang, det var Aztekerne. Tror du kan ta det helt med ro. Min kalender slutter 31 Desember hvert bidige år og jaggu lever vi ikke enda
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. desember 2012 #11 Skrevet 20. desember 2012 Skulle den gå under så går den under med folk og fe. Ingen blir igjen. Med det sagt så tror jeg overhode ikke på dette. Det er ingenting annet enn en eldgammel kalender som hinter til at noe slikt skal skje. Dessuten var det vel ikek Maya folket som var opptatt av dommedag og verdens undergang, det var Aztekerne. Tror du kan ta det helt med ro. Min kalender slutter 31 Desember hvert bidige år og jaggu lever vi ikke enda Til og med etterkommerne av Mayaene sier at dette er tull at slutten på en kalender betyr en ny start.. Jeg satser og på den ikke går under. Isåfall hadde jeg brukt opp hele lønna på kos i dag
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #12 Skrevet 20. desember 2012 Ta det med ro, verden går ikke under i morgen.... I følge kalenderen på Galaxy S2 kommer vi til å dø den 31 desember 2036 Anonym poster: c2ffdafb382efb9016d713fed6f70f34
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2012 #13 Skrevet 20. desember 2012 Men Austealia og NZ ligger jo 11-12 timer før oss, så de vil jo få dommedag før oss. Se om de forsvinner fra kartet i løpet av ettermiddagen/ kvelden. Anonym poster: f97e6e82a24494f6ae1f4a2129160ff7
Tovehvit Skrevet 20. desember 2012 #14 Skrevet 20. desember 2012 Hvordan kan folk utvikle angst for slike ting? Og de som gjør, hvordan klarer dere å leve ellers i året? Greit nok at jorda ikke går under annen hver dag, men man er da aldri garantert å unngå døden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå