Gå til innhold

Første ultralyd overstått!


1+1 blir 3

Anbefalte innlegg

Da har vi vært og hilst på lilleknøttet vårt for første gang:) med armer og ben, og et bittelite hjerte som slo med 176 slag i minuttet. At det går an å bli så rørt av noe så naturlig, og likevel så fantastisk?! Foreløbig termin ble 18juli(10+2 på vei ut i fra målingene) så da stemmer nok 21 juli som jeg går ut i fra ganske bra. Ny ul 8 januar, da de vil ha bilder mellom uke 11 og 13 for duotesten. Men alt så bra ut nå, og lilleklumpen sprellet med både armer og ben der inne. Åh, for en god dag dette er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig å høre :) Forstår godt den følelsen du føler på nå ja:) Deilig :) Det er bare å nyte det :) Gøy å høre at terminen din var veldig lik slik du regnet ut også :) Blir spennende 8.januar for dere nå da :) Nyt dagen i dag :) Masse smiletegn fra meg, men bare så glad på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagene framover skal nytes, godt å vite at alt står bra til inni der:) tenk 1/4 av svangerskapet er unnagjort!!! Og i morgen snur sola:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, baker85, regner med de siste dagene kommer til å gå fort:) synes værtfall jeg rekker alt for lite hver dag:/ og i morgen er det julaften!

Jula er vel over før vi får sukk for oss, og plutselig er vi i januar:) godt å se at dagene går også, er ingen blodfan av å gå gravid, gleder meg til å bli færdig (kanskje litt tidlig enda)... Men må prøve å nyte denne tiden, for planen er at dette er siste gang som gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...