killerqueen Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 Hei, jeg har vært alene med ei jente (5 år) i to år nå, jeg trives helt fint med det. Faren til barnet har stort sett hoppet fra den ene kjæresten til den andre, dette er faktisk helt ok for meg.. Hadde det ikke vært for det faktum at han drar med seg dattera vår inn i alle forholdene. Han har hatt tre samboere på to år, og totalt fire kjærester. Han bor nå for tiden alene, men er sammen med samboer nr. tre igjen. Denne stadige skiftingen har sjølsagt ført til at han i perioder ikke har hatt samvær med barnet, og stort sett alltid har redusert samvær slik at hun skal få venne seg til sin "nye" familie. Jeg tok for gitt at dattera vår skulle feire jul hos meg til tross for at det var "hans tur", fordi han var i et "nytt" forhold. Men nei, han vil ha henne lillejulaften, julaften og 1. juledag. Mitt problem er bare det at femåringen vår har ikke lyst å feire jul sammen med pappas tidligere x-samboer/nå-kjæreste. Jeg prøvde å fortelle han det, men det går sjølsagt ikke inn. Nå har jeg vært på Luciafest, juleavslutning på dans, juleavslutning på idrettskolen (satt i komiteen), kjøpt julegaver til alle søskenbarna hennes (også de som er hans nieser og nivøer og ikke mine), alle besteforeldre og tanter og onkler (Jada, hans foreldre og søsken også), jeg har kjøpt finklær til jenta, kjøpt og pyntet juletre og laget julekaker helt alene! Nå er jeg ferdig med alle juleforberedelser, samt litt ekstravakter på jobb i og med at jeg ikke mottar barnebiddrag... Så nå gjenstår det bare en ting; Levere ei ferdig badet og pyntet jente med alle julegavene i hånda til faren, så kan jula begynne!
Februargullet2013 Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Jeg synes pappa bør respektere datteren deres, hans kjæreste kan feire med sin egen familie,ellers så synes jeg ho bør bli hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå