Gå til innhold

hva skjer når min nettskole går konkurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail i dag om at nettskolen jeg bruker har levert begjæring om oppbud i skifteretten..

Hva vil det ha å si for meg som student?

Jeg har levert alle mappeoppgaver nå nylig,men de er ikke vurdert enda og jeg har igjen to avdrag av studieavgiften..pluss at jeg har fått stipend fra lånekassen..har lite peiling på dette..

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei! Jeg tenker tanken på at det går ut over kundene.. som jo er du i dette tilfellet.. Hvilken skole er dette, en stor kjent en?

Anonym poster: b1244486dba1cf518f91416c6649d3e9

Skrevet

Å nei! Jeg tenker tanken på at det går ut over kundene.. som jo er du i dette tilfellet.. Hvilken skole er dette, en stor kjent en?

Samtidig blir jeg kjempeforbanna på dine vegne! Hadde de liksom ikke kunnet ha stoppet driften mens det enda var forsvarlig?? Har de ikke noen slags forsikringer i bakhånd? Særlig siden det gjelder utdanning! Dette endrer jo livet til mange mennesker, det er liksom ikke bare ei ubetalt regning..

Fy flate!

Skrevet

Tenker at du nok har en dårlig sak. Pengene er tapt og du får neppe eksamen. Du vil være en så liten kreditor at du neppe får igjen noe i oppgjøret. Men du må jo fremme krav.

Skrevet

Ja,kjenner jeg blir en smule irritert.meldte meg opp for tre mnd.siden så de burdte jo ha visst hvor veien gikk med dem på det tidspunktet..

Sto i mailen at vi får beskjed senere om hva som skjer.

Jævlig irriterende når man har brukt penger på dette.

Nettskole1 heter den..vet ikke hvor kjent den er jeg.

Jeg må uansett ta eksamen gjennom fylkeskommunen som privatist,men får vel ikke tatt den uten vurderinger i faget?

Skrevet

Hva slags fag er dette? Om du skal ta privatisteksamen kan det godt hende dette går bra! Ring fylkeskommunen og hør hva som kreves for å avlegge prøve. Normalt er det ingenting som privatist.

Skrevet

Hva slags fag er dette? Om du skal ta privatisteksamen kan det godt hende dette går bra! Ring fylkeskommunen og hør hva som kreves for å avlegge prøve. Normalt er det ingenting som privatist.

Nå ble jeg glad,skal ringe dem.

Det er helsefagarbeider..siste semester.

Skrevet

Lykke til! Dette må jo være max uflaks.... Om det ikke går bra kan dere som elever gå sammen som en kreditor og dermed stille sterkere. Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Lykke til! Dette må jo være max uflaks.... Om det ikke går bra kan dere som elever gå sammen som en kreditor og dermed stille sterkere. Krysser fingrene for deg!

takk for det:-)max uflaks ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...