Gå til innhold

18 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er deres småtroll i denne alderen? Jeg har to eldre gutter og nå opplever jeg ting jeg ikke har htat med disse.

Så fort han er hjemme fra bhg så får jeg ikke gjort noe annet enn å være med ham. Middagslaging funker ikke, han henger i skjørtene mine og skal løftes opp, se på hva jeg gjør. Er jo litt vanskelig å få laget middag med en hånd dessuten er gutten såpass tung nå at jeg ikke klarer holde ham i lengre tid.

Tenkte å pynte her i ettermiddag/kveld, men det må vel skje etter at han har lagt seg. Ellers blir det klåing oppi julepynten, nisser som får seg en tur rundt i huset og bare styr.

At gutten er noe bortskjemt er vel ikke å stikke under en stol. Med to eldre brødre som server ham kjapt har det dessverre blitt sånn. Går de eldste på hvert sitt rom og lukker døra for å gjøre ting er det brått ikke bare bare å få gjort noe.

Synes det blir helt feil at jeg må ha hjelp av brødre/mann for å få gjort noe pga denne lille terroristen. Han er bare blid stort sett, sjarmør uten like, men har også en vilje av stål og fremmer den høyt og tydelig. De to eldste har aldri vært noe problem sånn, er nesten som om jeg ikke har hatt barn før!!!

Hvordan er deres? Hva gjør de når de kommer fra bhg? Leker de alene? Min kan det, hvis det fenger nok, men ofte er det lesing i armkroken som gjelder, eller bare være hos. Syns imidlertid han begynner bli så stor at jeg kan forlange at han kan leke alene litt når jeg har andre ting jeg må gjøre, som jo ofte er da man har flere barn i hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er veldig sliten etter barnehagen,og derfor synes det er godt og slappe av med deg:)

Skrevet

Min er 16,5måneder men høres ut som din. Får ikke gjort noenting etter bhg, han kan leke litt alene hvis jeg sitter på gulvet med han. Men han vil ikke feks sitte på kjøkkengulvet og leke med sleiver og bokser osv mens jeg lager mat, det er bare å glemme... ordentlig kosegutt som vil hjelpe til på sin måte med alt:) er nok alderen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...