Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 20. desember 2012 #1 Skrevet 20. desember 2012 (endret) Den som oppfant snorking burde få en real omgang med juling. Hvorfor i all verden skal det komme lyd ut når man ligger og sover? Et forsiktig dunk i mannen fungerer ikke, et dytt over på siden hjelper i 2 sekunder og et hardt spark i leggen kanskje 1 minutt. Så er det på`n igjen! Så nå sitter jeg på sofaen litt halvsur, og det blir ikke bedre ettersom bikkja snorker like ille. Høyeste ønske til jul akkurat nå? En snorkfri natt på hotell. Endret 20. desember 2012 av Kira bjeffer julen inn
Gjest cunning stunts Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Snorking er grusomt. Tennisball i lomme på ryggen? Snorkeoperasjon? Kveling med puta? Det er vel omtrent det som finnes av alternativer... Har jo hatt sånt i senga i historiens løp jeg også, det forholdet tok faktisk slutt en natt jeg ikke fikk effekt av spark på leggen og dermed i desperat halvørska klinte til og traff høyere opp... Han ble sint, gitt. Men jeg har blitt fortalt av ellers pålitelige kilder at "mamma, det høres ut som noen har dødd i nesa di når du sover", så jeg bør kanskje ikke være altfor støttende i snorkehetsen...
Gjest Ziva Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Lag nusse/smaskelyder, av en eller annen merkelig grunn så blir det da stille lenge. Føler med deg.
Mama Christmas Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Vekk han. Det er den eneste, og mest brutale, metoden jeg har sett effekt av. Vekk han igjen og igjen. Får ikke du sove pga hans snorking, så skal ikke han heller får sove pga den! Gubben har vekket meg innimellom og sagt "du snorker!" Granted, så har det vært tider jeg har hatt potte tett nese, men likefullt er det jo plagsomt for han. Visstnok har det blitt bedre etter jeg har blitt vekket. Eller så har jeg sovnet så tungt igjen at han ikke har fått det til mer. Tanta mi brukte å holde for nesa til mannen. Hvis ingenting annet funker, ta med kredittkortet til mannen, pute, tøfler og dra til det nærmeste hotellet med full spaavdeling.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Her var det mange gode forslag! Tennisball i lomme på ryggen og hans kredittkort til å betale for hotell med spa var favorittene. De blir testet ut! Kveling med puta er fristende innimellom, men tror ikke jeg orker å være alenemor med to små. Mannen er for øyeblikket verdt mer levende Ziva: Smaskelyder skal testes ut i natt. Men ettersom han sover tyngre enn en bjørn, så er jeg usikker på om han hører dem. Får se om jeg klarer å overdøve snorkingen med disse lydene.
mandel i grøten Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Jeg SNORKER IKKE!!!!! men av og til våkner jeg brått av at mannen min putter to fingre opp i nesen min. Bare såvidt, altså, men det er meget effektivt. Man våkner med et smell, det skriver jeg under på. Men jeg snorker altså ikke.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 20. desember 2012 #7 Skrevet 20. desember 2012 Jeg SNORKER IKKE!!!!! men av og til våkner jeg brått av at mannen min putter to fingre opp i nesen min. Bare såvidt, altså, men det er meget effektivt. Man våkner med et smell, det skriver jeg under på. Men jeg snorker altså ikke. Vi damer snorker selvsagt ikke Og jeg kaster heller aldri stein i glasshus....
min<3 Skrevet 20. desember 2012 #8 Skrevet 20. desember 2012 Jeg SNORKER IKKE!!!!! men av og til våkner jeg brått av at mannen min putter to fingre opp i nesen min. Bare såvidt, altså, men det er meget effektivt. Man våkner med et smell, det skriver jeg under på. Men jeg snorker altså ikke. Vi damer snorker selvsagt ikke Og jeg kaster heller aldri stein i glasshus.... Kan dere være så snill og si det til samboeren min også?? Jeg har prøvd å si det flere ganger. Vi jenter hverken snorker eller promper.
valkyrien Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 Deler seng med et sagbruk jeg også... Har prøvd snorkespray, det hjalp ikke. Tennisball er drastisk å prøve her, da må jeg sy lomme i ryggskinnet til gubben...
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 20. desember 2012 #10 Skrevet 20. desember 2012 Deler seng med et sagbruk jeg også... Har prøvd snorkespray, det hjalp ikke. Tennisball er drastisk å prøve her, da må jeg sy lomme i ryggskinnet til gubben... Mannen her sover stort sett uten pysj/tskjorte han også, men det kunne forsåvidt vært en fin julegave. Med påsydd tennisball!
Mamma_til_2 Skrevet 20. desember 2012 #11 Skrevet 20. desember 2012 Det var det jeg visste at sambo bare lyver når ha sier jeg snorker, hører det jo ikke jeg og jeg hater og snorking så om jeg hadde snorka så hadde jeg garantert hørt det selv OMG ble mye jeg jeg jeg jeg der men men Jeg pleier og vekke sambo når han snorker og fortsetter han så er jeg ikke nådig i mine fremstøt!
Gjest cunning stunts Skrevet 20. desember 2012 #12 Skrevet 20. desember 2012 Jeg SNORKER IKKE!!!!! men av og til våkner jeg brått av at mannen min putter to fingre opp i nesen min. Bare såvidt, altså, men det er meget effektivt. Man våkner med et smell, det skriver jeg under på. Men jeg snorker altså ikke. Vi damer snorker selvsagt ikke Og jeg kaster heller aldri stein i glasshus.... Kan dere være så snill og si det til samboeren min også?? Jeg har prøvd å si det flere ganger. Vi jenter hverken snorker eller promper. Jeg promper. Men helst alene.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. desember 2012 #13 Skrevet 20. desember 2012 Åh, herregud, jeg føler med deg! Selv sliter jeg allerede med søvnløshet pga bekkenet, ryggen og halsbrann, og som om ikke det var nok snorker mannen som et jækla sagbruk. Jeg blir seriøst gaaaal! Og selvsagt SKAL han ligge på ryggen- som får han til å snorke enda mer-, og med snyteskaftet vendt mot meg, sånn liksom for å være HEEELt sikker på at jeg ikke skal få sove. Jeg sparker, dytter og til og med slår ganske hardt, men pokker heller, han sover jo bare videre. Hender han snur seg, men i det siste har han begynt å snorke mens han ligger på siden også, og da gjerne på inn- og utpust. Enkelte dager er det så ille at jeg legger meg i jentungens seng sammen med henne, til tross for at det er liten plass til en hvalross om dagen. Men når alternativet er mord, så får det så være..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå