Gå til innhold

Jenta fyller fire lillejulaften..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å finne en bursdagsgave. Vi hadde tenkt sykkel, men det er jo litt trasig med all snøen ute..

Vi har kjøpt Krio nettbrett i julegave, og har flere småting bla fra Jake og sjørøverne som egentlig skulle være nissegaver som godt kan være bursdagsgaver. Men jeg liker tanken på at gaveb fra foreldre er noe litt ekstra.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

¨dukkehus må vel muligens være til stor glede i den alderen?

Skrevet

Kjøkken fikk hun i fjor.. Hun er i grunn ganske bortskjemt.. Har dukkehus, kjøkken, keyboard, bongotromme, gitar, kosekrok, dukketeater, alt for mange bamser og dukker... You name it.. Hun er eneste barn på min side..

Men jeg har blitt bevisst på det og i år har jeg sagt at hun må ønske seg det til jul og bursdag hvis hun har villet ha noe ellers i året. Også er de de at man som foreldre gerne vil gi noe litt ekstra til de store dagene..

Uff, nesten litt pinlig når jeg tenker over det..

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

En kvalitetsbok og noen filmer?

Skrevet

fin kjole m tilbehør som hu kan bruke på julaften ?

Skrevet

Vår trulte har også bursdag i desember, så ifjor når hun ble 3 år fikk hun sykkel i bursdagsgave. Det er jo sånn at når både bursdag og jul er om vinteren, så må nesten sommerleker komme i gave da, om man ikke skal gi dette som noe ekstra til sommeren. Du snakker jo om at hun er bortskjemt... Viss du vil at hun skal få sykkel, når skal hun få den da om hun ikke får den hverken til jul eller bursdag?

Datteren vår syntes uansett at det var stas å få sykkel, å så fikk hun bruke den innendørs en liten periode, før den ble brukt ute... I år har vi heller satt av litt penger til henne, slik at hun kan kjøpe seg litt sommerleker til våren/sommeren, istedenfor å bruke alt på gaver nå.

Anonym poster: 8e5f36ca8d1c7695e4eb665d0d645564

Skrevet

Takk for mange gode tips. :)

Planen var å kjøpe sykkel. Men nå er det bare sykler å finne på spesialistbutikkene, og de koster det dobbelte av xxl og Gsport.

Jenta vår har ikke vært noe interessert hverken i trehulsykkel eller sparkesykkel etc. Da jeg spurte henne om hun ønsket seg sykkel sa hun " Nei mamma, det tror jeg at jeg må ta igjen når jeg blir ungdom" ;) Det vi har tenkt er at dersom hun får sykkelen til våren så har den nyhetsverdi til at hun ønsker å prøve, hvis hun allerede har hatt den stående et halvt år er den ikke så spennende lengre.. Kanskje vi bare skal gå for sykkel likevel?

Hun har ski og kjelke og får skøyter av besteforeldre. Svømmekurs var smart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...