Gå til innhold

hva fyller du julestrømpa med ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til ei jente på 14 mnd ??? Veit hu ikke skjønner så mye. Men koselig likevell da :-)

Anonym poster: 1ff5a6929f7a07d15aa7bd24b6071fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minste får nok et par nissesjokolader jeg har kjøpt på Nille. De andre får litt mer julesnop.

Skrevet

Bok, sokker, babyjuice, marie-kjeks og litt annet småtterier.

De andre barna får mye snop og ett par pakker + julehefte og brus.

Anonym poster: e838a37e5a3d55688012a989b474aec8

Skrevet

Lommelykt, mandariner, rosiner og annet snop. Kanskje leskedrikk også. Muligens også fargestifter eller noe annet som ikke kan spises. Jo, nå vet jeg, sånn magisk klut!

Skrevet

Fikk en ide til, som vanlig...

Kjøleskapmagneter! Det savner jeg, så om jeg setter de i julestrømpa er det en ekstra morsom greie. Bokstaver eller tall. Eller noe figurer, eller noe helt annet.

Jenta mi er forresten 2,5 år gammel.

Skrevet

Til ei så lita ville jeg kanskje gitt noen kjeks/sjokolader, en liten pakke rosiner, en smoothie fra Ellas kitchen el.l.

Hvis det ikke skal være bare snop syns jeg også kjøleskapsmagneter var en god ide :) I fjor slo Elias julehefte an hos min gutt som da var 2,5 - men da må man være innstilt å å lese det ca 40 ganger ila jula :D

Skrevet

Går det ikke an å gi vanlig godteri altså? :S Forutsatt at man passer på det er noe de klarer å tygge?

Jenta mi på 15 mnd er ikke vant til sånt, men jeg tenkte å gjøre et unntak siden det er jul, men nå begynner jeg å lure på om jeg er helt på jordet... Tenkte en Kuli, en liten sjokolade, myk lakris, geletopper og en klementin... Og kanskje et par julekaker.

Anonym poster: 61aa04ecaf3452987cf5e8faa4cb8334

Skrevet

Det er jo begrenset hva så små klarer spise, så jeg ville ikke lagt i for mye. Men en liten sjokolade hører med. Her var han nesten året da han fikk julehefte også. I år får han et nytt. Tradisjon er tradisjon. ;)

Skrevet

Min lille gutt er vant til å spise godis på lørdager, siden storebror får. Så her blir strømpa fylt likt som storebror sin.

Anonym poster: 045f5fc8958296367594599554f70796

Skrevet

Straks to år, og han får mandariner, banan, smoothie og en liten leke.

Skrevet

Sjokolade,noen smykker (altså lekesmykker) og så finner jeg på noe annet også! 4 og 6 år

Anonym poster: 880012865d8eb6cbb183ded8c181492e

Skrevet

Det er jo begrenset hva så små klarer spise, så jeg ville ikke lagt i for mye. Men en liten sjokolade hører med. Her var han nesten året da han fikk julehefte også. I år får han et nytt. Tradisjon er tradisjon. ;)

Hvor mye er for mye da? :S Tenkte jeg kunne la henne spise så mye hun vil hvis hun spiser frokost først, men hun får kanskje vondt i magen da?

Anonym poster: 61aa04ecaf3452987cf5e8faa4cb8334

Skrevet

Leskedrikk, rosiner, mandarin, litt nissesjokolade, en liten kjekspakke kosinus sesong 2. Minsta får en smoothie

Anonym poster: 8da34f020d6c71187b749b9074a24f23

Skrevet

Her blir det litt diverse. Disney plastkopp, litt morsomt godteri, lommevarmer som kan brukes 100 ganger med morsomt motiv også julehefte. Putter sikkert oppi litt mer også etterhvert som jeg finner noe moro :)

Til 4åring

Anonym poster: a826159109d357d258dd594855d57238

Skrevet

Et blad til de to eldste på 2,5 år (dyreblad) og 4 år (spiderman), sjokolade og litt godteri.

Minstemann er bare 5 mnd og får fruktpure i strømpen sin :)

Til en på 15 mnd er jo litt kjeks, sjokolade og en bok perfekt :)

Skrevet

Her får de to eldste en ting hver (ramkort og lego/bil etc) og en pose potetgull + sjokolade.

MIni på 18 mnd får en leke, en Knerten potetgullpose og sjokolade. Vet at hvis jeg gjør forskjell blir det garantert bråk, mini skal ha det som de store får!! Hehe

Skrevet

Godterier for 350 kroner hver (de vet at dette skal vare frem til nyttårsaften), kaptein sabeltann blad, 4 kaptein sabeltann figurer hver, ny ds (eldste kastet in i gulvet i raseri og yngste "mista" den i do, trenger virkelig at de roer ned med en times spilling etter middag). Så lurte jeg på et Wii spill hver, har dere noen tips??

Anonym poster: cff192dbd983cd1ee9c84b3760cb32b4

Skrevet

Godterier for 350 kroner hver (de vet at dette skal vare frem til nyttårsaften), kaptein sabeltann blad, 4 kaptein sabeltann figurer hver, ny ds (eldste kastet in i gulvet i raseri og yngste "mista" den i do, trenger virkelig at de roer ned med en times spilling etter middag). Så lurte jeg på et Wii spill hver, har dere noen tips??

Anonym poster: cff192dbd983cd1ee9c84b3760cb32b4

Oi...................!!

Anonym poster: 880012865d8eb6cbb183ded8c181492e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...