Gå til innhold

utroskap....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke eksen din transvestitt?

Hehe, jo. Og pulte på det meste som var. :)

Haha! Hjelpes

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eks slettet noe, men ikke alt, uheldigvis for han..

Skrevet

mannen min slettet ikke alt...

Skrevet

Var ikke eksen din transvestitt?

Hehe, jo. Og pulte på det meste som var. :)

Huff den er jævlig lei. Maks uflaks. Bra du ikke pådro deg noe lugubert

Akkurat det gjorde jeg faktisk. En av grunnene til at man begynte å "sjekke", gitt. Men heldigvis ikke noe livsfarlig, for å si det sånn. Ekle fyren..

Nå er jeg jo bare glad for at han var sånn han var og at ting gikk som de gikk, for jeg har i ettertid funnet meg verdens beste mann. :) Hadde det ikke vært for at eksen var en utro dritt, så hadde jeg jo ikke sittet her med verdens deiligste lille jente heller! ;)

Aldri så galt at det ikke er godt for noe. :)

Skrevet

Det som først fikk meg til å reagere er da denne personen uten lagret nr hadde skrevet "gutten min".. Det er da jeg føler noe er rart... Etterpå ser jeg "Elsker deg", da jeg ser bedre på det.

Egentlig ingen grunn utenom det, men dette gjør meg redd fordet.

Anonym poster: 934c5fdcd0400e1ea0c5498b151b44f3

Skrevet

Det som først fikk meg til å reagere er da denne personen uten lagret nr hadde skrevet "gutten min".. Det er da jeg føler noe er rart... Etterpå ser jeg "Elsker deg", da jeg ser bedre på det.

Kan det ha vært feil nr?

Skrevet

Mulig... Jeg tenker det beste her jeg sitter med uggen mage og skulle helst funnet ut av dette... Men eneste måten er vel å spørre... :-/

Skrevet

Om man skriver sånt er det vel til noen man kjenner godt, og da er d heller tvilsomt at man sender feil...

Skrevet

Off, så kjipt :( Leste du hele meldingen? Kan du få tak i tlf hans da og finne nr og sjekke hvem det tilhører?

Jeg hadde snakket med han, men hadde kanskje prøvd å få fatt på tlf først for å ha bevisene der og da....

God klem til deg, håper det er ingenting!!

Skrevet

Nei, gikk aldri inn på den. Jeg liker vanligvis ikke å snike slik og har fått låne mobilen hans ofte. Samtidig så tuller vi ofte om at han har ei på "si" og han har sagt det er herlig vi kan tulle om slikt.

Huff... Vil jo ikke tenke slik om han, og ihvertfall vite/ha bevis før jeg anklager han.... Men får ikke rotet meg til å sjekke mer før i morgen kveld eller fredag...

Tenkte først det var en kompis som omtalte sønnen som "gutten min" men det satser jeg ikke på etter jeg så "elsker deg"...

Men for alt jeg vet, sletter han meldingene til jeg kommer hjem...

Takk!

Skrevet

Å, jeg trodde dere var bortreist sammen jeg!

Det er mye lettere sagt enn gjort, men da håper jeg du ikke går helt i frø av å tenke på dette nå, mens du er borte.

Du får ikke gjort noe mer før du kommer hjem...

Lykke til :)

Skrevet

Prøver å la vær :-) tenker endel på hva jeg gjør hvis, hva, hvor.. og hva skal jeh gjøre om han plutselig har slettet meldingen eller noe... Hm.

Skrevet

Har dere vært sammen lenge da? Gift? Barn?

Skrevet

Vi er ikke gift, og heller ingen barn ennå...

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Grøss.. Det var akkurat et par slike meldinger som gjorde at jeg ble avslørt. I mitt hode høres ikke det ut som rent mel i posen. Vi spøkte også ofte med at jeg hadde en på si. Jeg er jo lei for alt dette idag, men der som gjorde meg uforsiktig var 'elskerdeg'meldinger. De ville jeg jo spare på.

Skrevet

Kan ikke forstå at du klarte å la være og gå inn på den meldingen.. hadde jeg aldri klart. Han er nok mest sannsynlig utro da desverre :/. Uff.. håper du finner ut av det!

Anonym poster: e71dcc73eecbf466ede850d7d881abd1

Skrevet
Vi er ikke gift, og heller ingen barn ennå... Anonym poster: 934c5fdcd0400e1ea0c5498b151b44f3

Hvis det nå viser seg at han har en annen på si, så vil det ihvertfall være mye bedre for deg å slippe å forholde deg til en mann som har sveket deg på den måten resten av livet... Men vet det ikke er stor trøst i denne situasjonen...

Du får oppdatere om hvordan det går med deg HI...

• 3 uker senere...
Skrevet

Kom det noen gang noen oppdateringer på denne?

Håper virkelig det ikke var noe grums.. :/

..fra en som rimelig nylig selv fant 'grums' på samboerens tlf.

(Nå ekssamboer. :( )

Anonym poster: 14a5d9d614aa62cf33e19992809a4e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...