Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 For et par mnd siden fikk vi 25 000 kr av svigerforeldrene mine. Og nå til jul får vi 10 000 kr tilsammen i julegaver fordelt på oss alle fem. Kjempesnilt og koselig. Men det teite er at da de hadde gullbryllup for en mnd siden gikk søskena sammen og ga penger som et tilskudd til en weekendtur og nå til jul vil svigerinnene mine at vi skal gi penger sånn at de kan legge det i et dusjkabinett!!! Det er da ikke mål og mening i å drive på å bytte penger på denne måten? Svigers har svært god råd og kan kjøpe seg ti dusjkabinett om de ønsker det. Hadde det ikke vært kjekkere med en gave med mening? Om så bare en flaske vin og en blomst til noen som har absolutt alt og som kjøper seg alt de trenger? Eller en fotobok eller noe annet som viser litt omtanke bak gaven. Dette kan umulig være normalt og meningen bak ideen om julegaver?? Anonym poster: 615a2aefac4f3e63ab8d391e4bd673c2
Mushu Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 vet ikke hva neller betyr, men syntes dere heller boer finne noe koselig aa gi, jeg hadde blitt mye gladere for en betydningsfull gave enn ett dusjkabinett. Weekend tur virker som en koselig gave da. Men det er vel ikke verre en at dere sier dere velger aa finne noe selv denne gangen, heller enn aa delta i denne spleisegava.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå