charnelle Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Oppdaget det nå etter to måneder, en uke før dåp. Klarte i siste liten å redde dåpen! Men uteblitt fødselsmelding har også gjort at jeg ikke har fått foreldrepenger nå i desember samt barnebidrag. Usikkert om jeg i det hele tatt får utebetalingen før jul! Her er det sykehuset som hadde ansvaret og synes det er rimelig spesielt at de har glemt å sende meldingen til folkeregisteret. Lurer på hvor vanlig dette er, noen flere som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Oppdaget det nå etter to måneder, en uke før dåp. Klarte i siste liten å redde dåpen! Men uteblitt fødselsmelding har også gjort at jeg ikke har fått foreldrepenger nå i desember samt barnebidrag. Usikkert om jeg i det hele tatt får utebetalingen før jul! Her er det sykehuset som hadde ansvaret og synes det er rimelig spesielt at de har glemt å sende meldingen til folkeregisteret. Lurer på hvor vanlig dette er, noen flere som har opplevd det samme? Det skjedde meg, fødte i mai. Ringte til folkereg til slutt og etterlyste personnr, da sa de at det ikke var registert noe fødselsmelding. Sykehuset ble kontaktet og de hadde glemt å sende inn.. Anonym poster: eb2b481995809203270808eeb4e0f2e7
BellaSuz Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Hendte meg også i 2008. Rakk akkurat å få fødselsattesten til dåpen, de manglende farskapspapirene gjorde også at barnetrygden kom sent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå