Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Min psykolog, som er spesialist og har jobbet som psykolog i over 30 år, mener at jeg er et psykologisk under. Han leter etter noe som indikerer at jeg sliter på grunn av det grusomme jeg har opplevd i mitt liv. Ikke naturlige ting som døden, men rett og slett svikt fra mine nærmeste og kommunen jeg bodde i tidligere. Likevel fungerer jeg bra og tankegangen min er bra. Endringen skjedde nylig, da jeg merket at jeg tenkte på ting annerledes. Nå er jeg bedre rustet for eventuelle ting som dukker opp, men går til psykolog fremdeles. Fikk i hjemmelekse å lære meg i å være mindre mottakelig. Per i dag tar jeg til meg det folk sier til meg og er på mange måter kanskje dumsnill. Kan være veldig uenig i det vedkommede sa, men sie det aldri til denne personen. Hvordan kan jeg øve meg på vise at jeg er uenig? Og å argumentere? Og bli tøffere? Det er det jeg trenger nå for å få det bedre. Anonym poster: 190e4231a14d5ae714717c3f6b223a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå