Lille♥mitt Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 ..men har ikke mitt ekte etternavn på Facebook, og så har jeg ikke profilbilde av meg selv (pga at jeg trenger å være anonym der av personlige årsaker), blir jeg godtatt hvis jeg spør om å bli med?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 du kan spørre mamman til will og ailo som administrerer gruppa Anonym poster: 6b119d3b2e23bc48c1d964808eda21a1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 hva gjør du på facebook hvis du må være anonym?? Hvorfor vil du bli med i gruppa??? Anonym poster: 6b119d3b2e23bc48c1d964808eda21a1
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Ja, det blir du Velkommen skal du være
Lille♥mitt Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2012 hva gjør du på facebook hvis du må være anonym?? Hvorfor vil du bli med i gruppa??? Anonym poster: 6b119d3b2e23bc48c1d964808eda21a1 Jeg trenger ikke å være anonym inne på gruppa. Men jeg trenger å vær anonym på Facebook pga en annen person, og årsaker jeg ikke har lyst til å gå inn på her. Derfor har jeg ikke bruker med mitt fulle navn og bilde.
Lille♥mitt Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2012 Kan noen linke til gruppa? Finner den ikke
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. desember 2012 #8 Skrevet 19. desember 2012 Send Mammaen til Will og Ailo en pm med navnet du benytter inne på fb, så kan hun invitere deg/legge deg til i gruppen.
2blå1rosa Skrevet 19. desember 2012 #9 Skrevet 19. desember 2012 Du kan jo gjøre slik at ingen andre enn de du er venn med kan søke deg opp på fb, så da trenger du ikke være anonym
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. desember 2012 #10 Skrevet 19. desember 2012 Du kan jo gjøre slik at ingen andre enn de du er venn med kan søke deg opp på fb, så da trenger du ikke være anonym Ja, jeg har gjort meg usøkbar på FB av andre enn venner, eller hadde det hvertfall sånn en periode pga eksen min.
Lille♥mitt Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2012 Du kan jo gjøre slik at ingen andre enn de du er venn med kan søke deg opp på fb, så da trenger du ikke være anonym Jeg har sånn, og har blokkert personen, men det fungerte ikke. H*n laget seg bare nye brukere hele tiden og vips, uten blokkering... Og det er jo lett å finne meg da, bare å gå på siden til noen jeg kjenner for å se om jeg har kommentert noe. Så derfor måtte jeg lage ny "hemmelig" bruker, så det blir vanskeligere å finne meg. Trist, men sånn har det nå blitt..
2blå1rosa Skrevet 19. desember 2012 #12 Skrevet 19. desember 2012 Du kan jo gjøre slik at ingen andre enn de du er venn med kan søke deg opp på fb, så da trenger du ikke være anonym Jeg har sånn, og har blokkert personen, men det fungerte ikke. H*n laget seg bare nye brukere hele tiden og vips, uten blokkering... Og det er jo lett å finne meg da, bare å gå på siden til noen jeg kjenner for å se om jeg har kommentert noe. Så derfor måtte jeg lage ny "hemmelig" bruker, så det blir vanskeligere å finne meg. Trist, men sånn har det nå blitt.. Nei, jeg mener at kunn de som har deg på vennelista kan finne deg på fb. Slik at uansett hvor mange nye profiler f.eks jeg lager meg så finner jeg deg ikke uansett så lenge jeg ikke er venn med deg..
Lille♥mitt Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 19. desember 2012 Du kan jo gjøre slik at ingen andre enn de du er venn med kan søke deg opp på fb, så da trenger du ikke være anonym Jeg har sånn, og har blokkert personen, men det fungerte ikke. H*n laget seg bare nye brukere hele tiden og vips, uten blokkering... Og det er jo lett å finne meg da, bare å gå på siden til noen jeg kjenner for å se om jeg har kommentert noe. Så derfor måtte jeg lage ny "hemmelig" bruker, så det blir vanskeligere å finne meg. Trist, men sånn har det nå blitt.. Nei, jeg mener at kunn de som har deg på vennelista kan finne deg på fb. Slik at uansett hvor mange nye profiler f.eks jeg lager meg så finner jeg deg ikke uansett så lenge jeg ikke er venn med deg.. Ja, men du kan fortsatt se hvis jeg kommenterer på statusen til en annen person hvis du går inn på siden deres, og de har åpen profil. Og da er jeg liksom like langt. Jeg er bare nødt til å ha det sånn, noen mennesker er "galere" enn andre
2blå1rosa Skrevet 19. desember 2012 #14 Skrevet 19. desember 2012 Du kan jo gjøre slik at ingen andre enn de du er venn med kan søke deg opp på fb, så da trenger du ikke være anonym Jeg har sånn, og har blokkert personen, men det fungerte ikke. H*n laget seg bare nye brukere hele tiden og vips, uten blokkering... Og det er jo lett å finne meg da, bare å gå på siden til noen jeg kjenner for å se om jeg har kommentert noe. Så derfor måtte jeg lage ny "hemmelig" bruker, så det blir vanskeligere å finne meg. Trist, men sånn har det nå blitt.. Nei, jeg mener at kunn de som har deg på vennelista kan finne deg på fb. Slik at uansett hvor mange nye profiler f.eks jeg lager meg så finner jeg deg ikke uansett så lenge jeg ikke er venn med deg.. Ja, men du kan fortsatt se hvis jeg kommenterer på statusen til en annen person hvis du går inn på siden deres, og de har åpen profil. Og da er jeg liksom like langt. Jeg er bare nødt til å ha det sånn, noen mennesker er "galere" enn andre Ok, det viste jeg ikke.. Dumt det da..
Lille♥mitt Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 19. desember 2012 Nei, jeg mener at kunn de som har deg på vennelista kan finne deg på fb. Slik at uansett hvor mange nye profiler f.eks jeg lager meg så finner jeg deg ikke uansett så lenge jeg ikke er venn med deg.. Og de menneskene jeg er venn med på Facebook (de jeg kjenner og stoler på) vet hvem jeg er, så det har ingen praktisk betydning at jeg er anonym for resten av verden
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. desember 2012 #16 Skrevet 19. desember 2012 Og de menneskene jeg er venn med på Facebook (de jeg kjenner og stoler på) vet hvem jeg er, så det har ingen praktisk betydning at jeg er anonym for resten av verden Du hadde nå et artig alter ego på FB da!
Lille♥mitt Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #17 Skrevet 19. desember 2012 Du hadde nå et artig alter ego på FB da! Hehe, ja er jo mitt fornavn, så fant på et etternavn som passet i full fart
Edelweis Skrevet 19. desember 2012 #18 Skrevet 19. desember 2012 ei venninne av meg har blitt blokkert på face av eksen, og hun kan ikke se når han kommenterer på ting.
Lille♥mitt Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #19 Skrevet 19. desember 2012 ei venninne av meg har blitt blokkert på face av eksen, og hun kan ikke se når han kommenterer på ting. Nei, men hvis hun lager seg en ny bruker, for å snike, så er ikke den brukeren blokkert og da kan hun se det. Som sagt, dette var eneste måten som funket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå