Gå til innhold

Hvilken dag i syklus ble jenta di til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på jente, og lurer på hvilken dag før EL jeg skal gå for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sex kun 1 dag den måneden jenta mi ble unnfanget og det var på selve el dagen :)

Skrevet

Vi hadde sex hver dag så det er vanskelig å si. Venter jente. Hvis man virkelig vil bli gravid skjønner jeg ikke at man tørr å satse på å ha sex kun 1 dag :P

Skrevet

hahaha nei bedre å satse på sex annenhver dag, hvertfall oftere enn bare 1 dag.

Det var dog den eneste dagen vi hadde til rådighet da mannen min var på reise ifb med jobb hele den måneden. Han var hjemme 1 dag mellom flyreisene så vi tok en kjapp en og fikk full klaff :) Heldige!

Skulle ønske det var like enkelt med andremann!

Skrevet

Det var en dag eller to før eggløsnings dagen ca.

Skrevet (endret)

Vi var litt i starten med prøvinga, så jeg tenkte at går det ikke denne måneden prøver vi en gang til. Men det viser seg at her er det ingen problemer å bli gravid enda vi hadde sex en dag eller to før el. Venter nå to jenter :) Førstemann er gutt og da prøvde vi veldig iherdig med sex hver dag og det klaffet med en gang da også.

Endret av stinemor87
Skrevet

Utifra ultralyd terminen ble hun til da vi hadde sex to dager før eggløsning.

Skrevet

Jente nr1 - sex dagen før el og på el-dagen

Jente nr2 - sex dagen før og på el-dagen

Jente nr3 - vet ikke da jeg ble uplanlagt gravid, trodde jeg hadde unngått el-perioden.

Min førstefødte er gutt og ble til i en såkalt "sikker" periode i syklusen (vet at det ikke finnes sikre perioder.. )

Skrevet

Jeg må si jeg er overrasket hvor mange jenter som har blitt til rett rundt EL! Jeg har hele tiden tenkt at for å få jente så må vi har sex 3-4 dager før, hvis ikke blir det gutt. Men nå ser jeg at teorien jeg har gått ut ifra muligens ikke er helt rett! Svømmer guttene og jentene like fort? Trodde jentecellene svømte litt senere men levde lengre typisk?

Skrevet

Kommer vel litt an på mannen tenker jeg :) vi hadde ikke sex dagene før de jeg nevnte ovenfor da vi ble gravid med de to første jentene, med jente nr3 hadde vi kun sex den ene dagen fordi jeg i tiden før var syk og i elendig form.

Skrevet

Jentene svømmer litt senere enn gutta. Men jentene lever lenger enn gutta :-) her håper vi det blir gutt, ca 1 mnd til UL så blir spennende. Men har en følelse på jente. Glade blir vi uansett!! Så lenge barnet blir friskt ;-)

Hadde sex 1-2 dager før el, og litt etter. Tror ikke vi hadde akkurat på el. Dagen. Var planlagt, men trodde ikke det skulle skje så fort. Så tenkte aldri over når el. Var og ikke.

Sluttet på p-piller 15 i mnd, fikk mensen 17. Og hadde da el. 1. Sånn ca da. Vet jo ikke helt syklusen, da jeg har gått på p-piller uavbrutt i 7 år.

Lykke til :-):-)

Skrevet

Ja det kan jo virke som at det rett og slett kommer an på mannen. Jeg har to gutter, men de har forskjellige fedre. Så da tenker jeg at det er stor sjanse for å få jente. Det hadde vært så utrolig moro fått jente, jeg kan bare ikke hjelpe for det. Men blir tredjemann en gutt, så stopper vi på 2 uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...