Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Hvor er det man finner noen da??? Nå har jeg vært alene i mange år, har et barn som jeg elsker mer enn alt annet, men var et resultat av et kort forhold der bf stakk under svangerskapet. Nå tar jeg det rolig hvis jeg møter noen, har hatt sex med en mann de siste 7 årene. Nå trodde jeg virkelig hadde møtt mitt livs store kjærlighet, så viser det seg at han ikke mente noe med det i det hele tatt, han vil ikke i noe forhold likevel. Jeg er så lei meg. Orker ingenting og gir bare opp alt sammen... Er så lei av å være alene... Anonym poster: c2dddc923db09a2844128e7494fe482d Anonym poster: c2dddc923db09a2844128e7494fe482d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Hvor er det man finner noen da??? Nå har jeg vært alene i mange år, har et barn som jeg elsker mer enn alt annet, men var et resultat av et kort forhold der bf stakk under svangerskapet. Nå tar jeg det rolig hvis jeg møter noen, har hatt sex med en mann de siste 7 årene. Nå trodde jeg virkelig hadde møtt mitt livs store kjærlighet, så viser det seg at han ikke mente noe med det i det hele tatt, han vil ikke i noe forhold likevel. Jeg er så lei meg. Orker ingenting og gir bare opp alt sammen... Er så lei av å være alene... Anonym poster: c2dddc923db09a2844128e7494fe482d Anonym poster: c2dddc923db09a2844128e7494fe482d Klem!! En dag vil kjærligheten komme til deg også Har du prøvd datingsider? Anonym poster: 02fcc560480b7cc0b38e0a1655ffa4bc
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Prøv datingssider og ikke hold tilbake på sexen så mye. Jeg hadde tørnet å gå 7 år uten sex, har alt for stort sexbehov for det. De fleste menn mister interessen hvis dama holder alt for mye tilbake i ukes- og månedsvis. Anonym poster: 6d645aa78d2439d5a9ea19d542b642bc
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Jeg holder tilbake på sexen fordi jeg ikke gjorde det da jeg var yngre. Føler tallet mitt er alt for høyt og jeg angrer veldig! Det kommer som regel ikke til måneder uanett. Og nettdating har jeg også vært på, var her jeg møtte han. Det klaffer tydligvis bare aldri.... HI Anonym poster: c2dddc923db09a2844128e7494fe482d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå