Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Altså en helt normal oppkjøring til jul. Hun er syk denne tiden hvert år. Bare å finne seg i det. Hun har vondt i halsen og lukter halsbetennelse. Juletreet er sånn som jeg liker. Kjegleformet, digert og blir nok himmelsk med pynt på i morgen. Endret 19. desember 2012 av Happy Christmas your arse
Studine mevik Skrevet 20. desember 2012 #2 Skrevet 20. desember 2012 Det er så typisk med sykdom til jul. Håper hun er i form til julaften da.
Studine mevik Skrevet 20. desember 2012 #3 Skrevet 20. desember 2012 Det er så typisk med sykdom til jul. Håper hun er i form til julaften da.
Gjest cunning stunts Skrevet 20. desember 2012 #4 Skrevet 20. desember 2012 Noen ting endrer seg aldri. Heldigvis noen dager igjen til jul, da kommer hun over det verste før julaften, kan man håpe.
mandel i grøten Skrevet 20. desember 2012 #5 Skrevet 20. desember 2012 Juletreet i garasjen og ingen syke så langt, dog slipper ikke omgangssykeskrekken taket før vi er ferdige med julefeiring. Been there done that opptil flere ganger.. Forresten er superfint juletre i år, jeg gleder meg stort til å ta det inn!
Mama Christmas Skrevet 20. desember 2012 #6 Skrevet 20. desember 2012 Omgangssyken har sluppet taket her (forhåpentligvis for en god stund) til fordel for halsvondt og tette neser. Det var ikke måte på heller i år, tydeligvis. Men, det er tross alt bedre enn å tasse rundt med bøtte i hånda og å være livredd for å slippe en fis i frykt for at det ikke er en fis likevel. Superfine juletrær er stas Vi feirer juletreløst i år ettersom vi skal pusse opp så fort vi kommer tilbake fra juleferie. men jeg har pyntet litt på eføyen min, den har fått på seg tre røde julekuler og en gullstjerne. Det får duge. Håper alle store og små blir friske til julaften, det er ingen forunt å være syk på den dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå