bruse Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Han er interessert i sport (langrenn/løping), pcspill, fisking.. Og glad i utstyr og duppeditter. Problemet er jo at han kjøper alt selv så snart han finner ut at han vil ha noe. Så er sikkert like greit å holde seg unna de områdene der, heller kjøpe noe han ikke hadde kommet på selv.. Men har lyst å overaske han litt, helst ikke kjøpe parfyme eller noe sånn. Smykke har jeg prøvd før, blir lite brukt. Kan kjøpe klær men han er ganske flink å kjøpe klær selv. Tips?
bruse Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2012 Han er interessert i sport (langrenn/løping), pcspill, fisking.. Og glad i utstyr og duppeditter. Problemet er jo at han kjøper alt selv så snart han finner ut at han vil ha noe. Så er sikkert like greit å holde seg unna de områdene der, heller kjøpe noe han ikke hadde kommet på selv.. Men har lyst å overaske han litt, helst ikke kjøpe parfyme eller noe sånn. Smykke har jeg prøvd før, blir lite brukt. Kan kjøpe klær men han er ganske flink å kjøpe klær selv. Tips? Vi hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe til hverandre i år så trenger ikke være sånn kjempeseriøs gave. Kan godt vere noe leketøy.. (ikke sånn leketøy)
Gjest peacock Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Hva med et spill eller noe? TP, scrabble, kokkrlimonke - mye som er gøy og så får dere litt kvalitetstid uten duppeditter
bruse Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2012 Hva med et spill eller noe? TP, scrabble, kokkrlimonke - mye som er gøy og så får dere litt kvalitetstid uten duppeditter ikke dumt forslag. Vi har egentlig svært mange brettspill. Og de blir ikke mye brukt lenger. Men de fleste krever flere enn to deltagere. TIps til noe som er gøy for to? (Helst ikke kunnskapsspill, eller kreative greier.. tenkespill er bedre) HI
Gjest peacock Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Scrabble! Wordfeud på brett backgammon, men det har dere sikkert.
bruse Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2012 kanskje jeg kunne kjøpt billetter til Anne Kath Hærland show. men det er ikke før i mai.. blir det litt dølt?
BellaSuz Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Skinnhansker med ullfõr, Ray Ban pilotbriller, iPad/iPhone cover (survivor, den tåler ALT)...ja det var vel det jeg kom på i denne omgang :-.)
4Nøtter Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Klokke, veske, ismaksin, innrammet bilde av barna for å ha på kontoret...
novemberkid Skrevet 21. desember 2012 #9 Skrevet 21. desember 2012 Et par gode Hestra-hansker, truger, hodelykt, utstyr til isfiske,
Gjest cunning stunts Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Yaktrax brodder til løpesko og støvler: http://www.oslosportslager.no/produkt/pro-isbrodder-20291.aspx
anso Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Jeg har kjøpt litt forskjellig, og en av de tingene som jeg tror han blir veldig overrasket over er at jeg har bestilt time til han til klassisk massasje: nakke, rygg. legger og føtter hos en jeg vet er kjempeflink. Vet ikke om det kunne vært noe, men de fleste liker jo å få litt egentid og velvære:-)
jippijegharfødt Skrevet 21. desember 2012 #12 Skrevet 21. desember 2012 Mannen min går lengrenn, sykler og svømmer og kan aldri få nok av utstyr til disse aktivitenene. Jeg har kjøpt noe i denne kategorien, så har ikke noen tips bortsett fra nesehårtrimmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå