Gå til innhold

julegave til samboeren. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er interessert i sport (langrenn/løping), pcspill, fisking.. Og glad i utstyr og duppeditter. Problemet er jo at han kjøper alt selv så snart han finner ut at han vil ha noe. Så er sikkert like greit å holde seg unna de områdene der, heller kjøpe noe han ikke hadde kommet på selv.. Men har lyst å overaske han litt, helst ikke kjøpe parfyme eller noe sånn. Smykke har jeg prøvd før, blir lite brukt. Kan kjøpe klær men han er ganske flink å kjøpe klær selv.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er interessert i sport (langrenn/løping), pcspill, fisking.. Og glad i utstyr og duppeditter. Problemet er jo at han kjøper alt selv så snart han finner ut at han vil ha noe. Så er sikkert like greit å holde seg unna de områdene der, heller kjøpe noe han ikke hadde kommet på selv.. Men har lyst å overaske han litt, helst ikke kjøpe parfyme eller noe sånn. Smykke har jeg prøvd før, blir lite brukt. Kan kjøpe klær men han er ganske flink å kjøpe klær selv.

Tips?

Vi hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe til hverandre i år så trenger ikke være sånn kjempeseriøs gave. Kan godt vere noe leketøy.. (ikke sånn leketøy)

Skrevet

Hva med et spill eller noe? TP, scrabble, kokkrlimonke - mye som er gøy og så får dere litt kvalitetstid uten duppeditter :)

Skrevet

Hva med et spill eller noe? TP, scrabble, kokkrlimonke - mye som er gøy og så får dere litt kvalitetstid uten duppeditter :)

ikke dumt forslag. Vi har egentlig svært mange brettspill. Og de blir ikke mye brukt lenger. Men de fleste krever flere enn to deltagere. TIps til noe som er gøy for to? (Helst ikke kunnskapsspill, eller kreative greier.. tenkespill er bedre)

HI

Skrevet

Scrabble! Wordfeud på brett :) backgammon, men det har dere sikkert.

Skrevet

kanskje jeg kunne kjøpt billetter til Anne Kath Hærland show. men det er ikke før i mai.. blir det litt dølt?

Skrevet

Skinnhansker med ullfõr, Ray Ban pilotbriller, iPad/iPhone cover (survivor, den tåler ALT)...ja det var vel det jeg kom på i denne omgang :-.)

Skrevet

Klokke, veske, ismaksin, innrammet bilde av barna for å ha på kontoret...

Skrevet

Et par gode Hestra-hansker, truger, hodelykt, utstyr til isfiske,

Skrevet

Jeg har kjøpt litt forskjellig, og en av de tingene som jeg tror han blir veldig overrasket over er at jeg har bestilt time til han til klassisk massasje: nakke, rygg. legger og føtter hos en jeg vet er kjempeflink. Vet ikke om det kunne vært noe, men de fleste liker jo å få litt egentid og velvære:-)

Skrevet

Mannen min går lengrenn, sykler og svømmer og kan aldri få nok av utstyr til disse aktivitenene. Jeg har kjøpt noe i denne kategorien, så har ikke noen tips bortsett fra nesehårtrimmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...