Gå til innhold

Hva ønsker dere dere til jul? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal ønske meg av mannen min :) Tenkte først på å ønske meg en fin amme-bh, men ser at de koster godt over 400 kroner så det syns jeg blir drøyt for en bh som kun brukes i noen måneder... Noen som vil dele sine juleønsker? :) Kunne kanskje tenke meg en bok, veldig glad i krim a là Henning Mankell og Camilla Läckberg.

Anonym poster: da4e1ea8e95c26a58eb99186d118ae53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte amme bh i et år, og brukte samme bh med unge nummer to. De var vel brukte for å si det sånn.

Anonym poster: 6d9ef28ad4f7d145da84b32ed5a796fa

Skrevet

Smykker, sånn stygg blå varmedress fra europris og cd-holder til solskjermen i bilen :)

Anonym poster: bd52d51f1f678c0c048de64797cc7313

Skrevet

Siste sesong av frustrerte fruer, superundertøy, " den tomme stolen" , julepynt, håndklær, sengetøy, isskrape med vott på, bruno mars cd,

Men gleder meg mest til gavene jentene har laget i bhg og skole:)

De er så spente og glade når vi åpner det de har klart å holde hemmelig så lenge:)

Eldste var vel 4 når hun sa før jul: jeg kan ikke si hva det er men det lukter honning også kan du brenne det!

Skrevet

Jeg ønsker meg aller mest en snill tenåring som vil ta imot hjelp for sine konsentrassjonsvansker! Det er ikke moro at jeg bryter sammen i gråt nesten daglig. Jeg er tydeligvis ikke sterk nok til dette :(

Ellers ønsker jeg meg veldig sterkt en ny 17,3" pc, da min 2,5 år gamle Hp holder på å kapitulere helt, selv etter to reperasjoner!

Tror ikke jeg får noen ønsker oppfylt til jul, men det gjør ingenting, jeg vet det er så mange andre som har det verre. Jeg skal heller tenke litt ekstra på hvor godt jeg faktisk har det - tross alt ;)

Anonym poster: f5d485d310d582b503da295b829c40b7

Skrevet

To streker på g-testen... Fy fader så lykkelig jeg hadde blitt!! *sukk*

Skrevet

Jeg ønsker meg nye joggesko.

Anonym poster: 1b9c872b502de62859fbab1e07724e0a

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vet at jeg får kvalmt dyr gave med han i år, regner med det er den nye nokiaen...

Skrevet

400 kr er da ikke spes dyrt for en ammebh? Jeg har brukt mine i to amme-perioder på ca et år begge gangene... Men BHer bør jo prøves da, og hvertfall ammeBHer.

Jeg ønsker meg

Stabbursnøkkel til bunad

Stekepanne med lokk

Ullundertøy

Div tupperware produkter

Men jeg vet jeg får en urtesaks! Minstemann på 2 år var på butikken med mannen og så den og insisterte på at jeg skulle få den til jul, så da kjøpte de den (overhørte at mannen fortalte om det til svigermor). Forøvrig har vi avtale om å ikke gi hverandre gaver i år for første gang da vi nettopp har svidd av 55 000 på nye møbler.

Skrevet

epilator maskin, og sånn kaffemaskin med sånne kapsler. ser så fancy ut:-)

Anonym poster: f75c0a166497a572c29ec20441093f44

Skrevet

At jenta mi får en fin jul å koser seg masse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...