Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Jeg har vunnet noe for første gang i mitt liv, nemlig en dib-konkurranse! (selv om et par av mine "venner" tydeligvis ikke synes jeg fortjener det ) Burde jeg begynne å tippe nå? Endret 19. desember 2012 av Kira bjeffer julen inn
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Tja, det er jo 122mill i Lottopotten denne uken!
Gjest cunning stunts Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Dødskult! Hva har du vunnet? Jeg vant i fjor, fikk et spill. Det hjalp ikke på generell vinnerlykke, dog - jeg også hivde meg straks på Lotto...
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Haha, hadde helt glemt å sjekke hva jeg vant, var bare så glad for å endelig vinne noe. Det er visstnok noe de kaller Playmais (en type leire av mais tror jeg), og det passer jo ypperlig til 3-åringen! Vant du noe i Lotto når du heiv deg på? Jeg burde jo ikke klage på at jeg ikke vinner, fordi man må kanskje spille for å vinne? Men det hadde jo vært litt kulere hvis de bare hadde plukket ut en adresse i Norge, banket på døren og sagt her har du noen millioner.
mandel i grøten Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Playmais er moro for ungene, små fargede puffet maisgreier som kan limes med vann til fine figurer. Moro helt til du tråkker på en med våte tær. Hilsen hun som påtraff playmais rett etter dusjen og gikk rundt med en marsboer av mais mellom tærne.
Gjest cunning stunts Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Haha, hadde helt glemt å sjekke hva jeg vant, var bare så glad for å endelig vinne noe. Det er visstnok noe de kaller Playmais (en type leire av mais tror jeg), og det passer jo ypperlig til 3-åringen! Vant du noe i Lotto når du heiv deg på? Jeg burde jo ikke klage på at jeg ikke vinner, fordi man må kanskje spille for å vinne? Men det hadde jo vært litt kulere hvis de bare hadde plukket ut en adresse i Norge, banket på døren og sagt her har du noen millioner. Vi er nok på samme sted, jeg spilte en eneste gang i vinnerrusen men med null gevinsr ble det ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå