Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Vi har blitt prøver, jeg har derfor denne mnd. sjekket når jeg skal ha eggløsning. Jeg har ca. 35 dagers sykluser, å skulle derfor etter kalkulatoren hatt eggløsning onsdag for en uke siden. Jeg venter mensen onsdag neste uke ca. Men i dag hadde jeg ordentlig med slim. Vil tro det er eggløsningslim egentlig. Det var blankt og klissete... Men går det ikke alltid 14 dager fra eggløsning til mens? Jeg har hatt stabil syklus på 35 dager +/- 1 dag det siste året. Har lagt merke til samme type slim tidligere. Bare en dag. Men da har jeg ikke vært prøver, å har derfor ikke regnet på hvor i sykluser jeg er. Noen som vet litt rundt dette? Kan man ha EL 1 uke før mens? Anonym poster: 06192f8c61d3404beef536e6b77bacbb
Bambine33 Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Jeg har ikke mye erfraring, men for noen uker siden hadde jeg det samme som du beskriver, gikk ut fra at det var eggløsningsslim selv om det var noen dager før forventet og er nå i uke 4+5 Tror det er vanlig for noen å få en del slik noen dager før forventet eggløsning, så kanskje det er det ? Lykke til med prøvingen iallfall
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Men eggløsningen min skulle jo vært for en uke siden.. Kan det gå bare en uke fra EL til mens da? Trodde liksom standarden var mens 14 dager etter. Eller kanskje det bare ikke er slikt EL slim.. Oj så spennende! Ble dere fort gravide? Brukte dere eggløsningstester? Gratulerer så mye, å takk for svar! Anonym poster: 06192f8c61d3404beef536e6b77bacbb
Bambine33 Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Nei, det er vel sånn at det er 14 dager til mens....men det kan ha vært et forvarsel? vi ble faktisk gravid på første forsøk, tør nesten ikke tro det, håper så inderlig det går bra vi brukte ikke el test, jeg pleier å kjenne el.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå