Gå til innhold

Deler dere på syke barn dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det ofte du eller ofte bare mannen som er hjemme med syke barn?

her er det jeg, og mannen vil helst på jobb.....hans jobb er viktigere enn min visst:( Gjør meg ingenting da jeg heller vil være hjemme, men tenker at vi kanskje burde dele på de.t

Anonym poster: 7ae7fb157dd66e08395bcf05277cf625

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja han står for nesten hele inntekten da, siden jeg jobber kun 50%, men alikevel.

Anonym poster: 4ccab7cdd97808371ac7b6a6ded38ab1

Skrevet

Jeg er mest hjemme. Min jobb er lettere å erstatte. ;)

Skrevet

Det er jo min også da + han reiser en del, men allikevel kanskje mannen liker bedre å være på jobb enn hjemme med barna...han var hjemme 1 dag i forrige måned, jeg har vært 2 dager + i morgen blir det nok nå!

Anonym poster: 4ccab7cdd97808371ac7b6a6ded38ab1

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Vi deler ganske likt. Kommer selvsagt litt an på om ungene blir syke hvis en av oss har et viktig møte, kurs eller lignende, men alt i alt blir det nogenlunde likt.

Skrevet

Vi deler så godt det lar seg gjøre, det vil si at den som det passer best for fra gang til gang blir hjemme, og det er ca halvparten hver i det lange løp.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Vi deler omtrent likt, men i lengden tar nok han litt mer enn meg. Han har mulighet for hjemmekontor, og kan derfor jobbe litt selv om han er hjemme. Det går ikke i min jobb.

Skrevet

her er det for det meste jeg som er hjemme pga at samboer er kronisk syk. Evt får jeg hjelp av familie, for synes det er ille ifht jobben at jeg alltid er den som skal være hejmme. Blir jo litt som om jeg skulle ha vært alenemamma ifht syktbarn dager

Anonym poster: 4051142cc5a85df8d49d06b6faf50248

Skrevet

Er gift med en selvstændig næringsdrivende så her i huset er det som oftest meg som er hjemme.

Mannen er kun hjemme de dagene han ikke har konkrete oppdrag.

Anonym poster: 26bd20f9558370a295a96ab6d044866f

Skrevet

her er det for det meste jeg som er hjemme pga at samboer er kronisk syk. Evt får jeg hjelp av familie, for synes det er ille ifht jobben at jeg alltid er den som skal være hejmme. Blir jo litt som om jeg skulle ha vært alenemamma ifht syktbarn dager

Anonym poster: 4051142cc5a85df8d49d06b6faf50248

Kan du ikke få flere sykt barn-dager i en sånn situasjon? har du sjekket med NAV?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...