mamma'n til 2 :) Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Lillegutt får så store plager av mycostatonen at jeg har lyst til å kutte ut hele kuren... Smerter i magen så han krøker seg sammen, grønn diaré og han bare gråter og gråter... Han har veldig vondt, og paracet virker ikke (forhørte meg med lege før jeg ga), massasje,kos,byssing,varme,minifom,ammete virker ikke. Jeg har så vondt av den lille gutten :-( Hos legen var det ikke noe hjelp å få, hun visste ikke om noen annen medisin. Farris tar det ikke heller. Jeg bruker canesten på brystene, koker alt som skal osv osv, så vi gjør det om trengs. Men disse smertene hans er jo helt uutholdelige... Noen som har tips?
AussieAnette Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Kjøp farris og ta det på en q-tips som du smører tunga med. Husker ikke i farta om det er vanlig farris eller den gule. Men det kan du sikkert google
AussieAnette Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Åja lurt å lese hele innlegget kanskje Har du prøvd både den vanlige farrisen og den gule (med sitron) da? Det funka som bare det på vår gutt.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Hadde ringt en annen lege eller apotek. Anonym poster: 42cddf57a22e8c73e36006dd81fcfd9e
Pesta Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 (endret) Moste tyttebær på en qtips Det funket for oss! Lykke til! Endret 19. desember 2012 av Bobbert
Himmel og hav Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Det hender jeg får trøske av noen medisiner jeg bruker, og på meg funker det som bare det å skylle med mildt eddikvann mange ganger om dagen. Vet ikke om du kan bruke det på et lite barn, for det smaer jo temmelig surt og ekkelt. Tyttebærsaft (ikke med sukker i) sal også kunne hjelpe, og det er nok litt snillere på smak enn eddik. Knus noen tyttebær, du får frosne i butikken, og pensle på safta flere ganger om dagen.
mamma'n til 2 :) Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2012 Åå, tusen takk for tips! Har kun prøvd blå farris,men kan prøve den gule også jeg. Da kutter jet ut hele kuren og prøver de andre tingene. Han kan bare ikke ha så vondt! Ikke når kuren vi har fått skal brukes i 4-6 uker... Det er jo tortur for han... Jeg bør vel fortsette med canesten på meg selv da. Den plager jo ingen. Apoteket visste ikke om annet enn myrratinktur,men de visste ikke om den kan brukes på spedbarn. Vet dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå