Gå til innhold

Menssmerter fra helvete! Erfaringer noen? Uke 39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menssmerter siden denne tiden i går nederst i korsryggen, helt jævlige:( ligger konstant med brennende varm rispose og dusjet tanken tom for varmtvann + tatt Max døgndose på paracet.. Det gir seg jo ikke:/ noen med erfaringer? Skal jeg liksom gå sånn mange dager? Har hatt så mye vonde kynnere de siste ukene så vet ikke hvordan jeg skal skille noe som helst fra hverandre!! Frustrert!

Anonym poster: 14b404369393f1b199352b8e82cd4b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt jordmor for en sjekk, eventuelt ringt føden. kan være at noe er på gang.

Skrevet

Har nettopp gjort det, enten kunne noe være på gang eller dabbe av. Ble ikke så mye klokere av det gitt :-p det EEEER så vondt!!

Hi

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Kan høres ut som fødselen er i gang, eller ihvertfall rimelig nær :)

Skrevet

Har nettopp gjort det, enten kunne noe være på gang eller dabbe av. Ble ikke så mye klokere av det gitt :-p det EEEER så vondt!!

Hi

be om og få komme inn på sjekk da. eller ville de at du skulle vente.
Skrevet

Fødselen er i gang ditt fehue ;). Pakk bagen.

Anonym poster: eb8420282fb5bc36b3814c66760d622e

Skrevet

Åå, spennende :D hjelper deg sikkert ikke så mye akkurat nå, men lykke til!! :)

Ps. Jeg hadde også smerter i korsryggen under riene, og det som hjalp meg var å bli massert HARDT i korsryggen under riene. Ellers syns jeg det var deilig å ligge i badekaret med lyset av og stearinlys, også badeolje med litt lukt :)

Skrevet

....også kunne jo du kanskje tatt tiden på hvor lenge smertene og pausene varer ;)

Skrevet

Bagen er pakket! ;) jeg føler bare ikke samme greie som riene sist! Måtte bare ringe på igjen til føden når det skjedde noe mer. Ny runde i dusjen og 1 g paracet. Hvis det ikke blir bedre utover kvelden må jeg ned. Hatt så mange falske alarmer denne gangen at jeg tør ikke tro noenting!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...