Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Kom på den verste jobben i verden ( starta der for en mnd siden) og sjefen irettesatte meg nok en gang for en bagatell.. Skjærte fingern min med en grov kjøkkenkniv og hun klagde på at jeg ikke jobba fort nok. Fikk forresten også vite at det er forbudt å ta seg en halvtimes pause de Lørdagene jeg jobber mellom 8-9 timer fordi det er så mye folk og hun ikke har nok ansatte ( Er det lov?!!). Er skrapa blakk omtrent etter alle julegavene og hundre regninger men heldigvis skal vi være hjemme noen dager så skal jeg være alene de dagene i julen foreldrene mine har datteren min mens jeg jobber, fem timer unna dattra min Gruer meg til å jobbe, men trenger penger. Holder på å søke andre jobber men i mellomtiden må jeg gå på en jeg ikke liker... Deler leilighet med en venninne og vi skal dele på husvasken, igår vasket hun kjøkkengulvet. Ista så jeg på facebook at hun var flyyyyforbanna fordi noen hadde løpt inn i kjøkkenet med sandete sko ( Mye mulig dattra min, men la ikke merke til de skitne sporene i morgest siden vi hadde det så travelt) så nå er hun snurt og sur. Vil helst ha egen leilighet men markedet er trangt og dyrt. Ja, VERDEN hater meg idag, og jeg har lyst å grine!!!! Gleder meg ikke til jul.. Takk for at du leste Anonym poster: 96ca369106f1a2a3ce6410e09fe8bd4c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 uff da men du vet, det som ikke dreper deg... Anonym poster: 67943c73efaf58c9bb9d3f639e778066
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Nei, det er ikke lov å nekte deg pause. Du bør fagorganisere deg snarest, for den jobben der kommer det til å bli seriøst tull med etter hvert. Anonym poster: 78be9830c0ebbc2b5134368976c56ef3
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Uff og usj...men du har jo en plan om å bedre situasjonen din i hvertfall lykke til med jobbsøkingen, og nei det er klart du skal ha pause på lørdagene også! For øvrig synes jeg det er dårlig gjort av romkameraten din å legge ut om slikt på facebook i stedet for å ta det opp med deg på en ryddig måte. Barnslig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå