Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 For det første, noen vil kanskje synes dette er teit, men jeg er veldig nervøs nå. Barna skal pynte juletreet, og jeg er redd for 2 ting. Den ene er at de skal knuse noen av de gamle glasskulene jeg har arvet etter farmor, og den andre er at de skal pynte juletreet så det ikke blir fint. Er jeg helt teit som blir så nervøs for slike ting? juletreet har alltid vært så viktig for meg, for det er liksom høydepunktet i jula når jeg tenner lysene på juletreet og setter på stjerna. Men denne gangen skal jo barna gjøre det.. Anonym poster: 9c32bb94a4e69dbf25e1158e6518ce98
Elsker livet Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Pynt til slutt med de gamle glasskulene du har arvet. De kan gjøre resten. Dessuten kan de godt få litt veiledning underveis.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Min storesøster finner frem det som skal være på treet, og lar min nevø pynte det. Hvis det henger mye på en plass, flytter de bare på pynten. Tror ikke de legger så mye merke til treet, heller gavene som er under Glasskulene kan jo du ta på når de har lagt seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå