Gå til innhold

Synes det er ganske trist:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har folk slutta og sende julekort?

Det som er så koselig og få, og også synes jeg det er litt på sin plass og faktisk si takk når kort eller julegaver blir sendt i posten slik at de som sender det vet om det er kommet fram :/

Anonym poster: 2efeeb97efec369762e85812e74f724e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sluttet fordi det er så få som sender tilbake til meg, ikke en gang de gamle tantene som klager på at ingen tenker på dem har sendt meg julekort de siste årene så nå gidder ikke jeg sende til dem lengre heller.

Anonym poster: 26378e9f0a4936afc032a35351db15b7

Gjest cunning stunts
Skrevet

Ingen jeg kjenner har slutta, og da jeg prøvde å sende mine egne var postkassa så full at jeg ikke fikk lagt inn min bunke. Får mellom tjue og tredve vanligvis, og det ER koselig. Fortsett å sende!

Skrevet

Jeg har sluttet fordi det er så få som sender tilbake til meg, ikke en gang de gamle tantene som klager på at ingen tenker på dem har sendt meg julekort de siste årene så nå gidder ikke jeg sende til dem lengre heller.

Anonym poster: 26378e9f0a4936afc032a35351db15b7

Helt enig. gamle tanter o.l. sender aldri kort tilbke, så derfor gidder jeg ikke sende til de lenger. Derimot gir jeg julekort til venninner og og gode kollegaer.

Anonym poster: 702bec6f2cdfaf0e8ec3f366a046e7ff

Skrevet

Jeg sender 15 og får som oftest 2-3. Men det er egentlig greit å ikke få for mange, for det tar jo plass. Nå henger jeg dem bare på kjøleskapet. :D

Skrevet

Jeg har ikke slutta! Jeg sender rundt 30 kort med håndskrevne hilsener på og får vel stort sett tilbake fra alle jeg sender til. Koselig :)

Skrevet

Vi sender/leverer rundt 70 kort og får 30-40 tilbake. Gamle tanter får, andre gamlinger vi kjenner og søskenbarn uten barn. Jeg forventer ikke at de skal sende tilbake. Trykker alle kortene og skriver ikke annet enn adressa på kovolutten. Det holder at de får en felles skriv der vi ønsker dem god jule og har bilde av familien på kortet så de ser at vi har "vokst".

Skrevet

Ikkje alle har slutta, eg får iallefall fleire i posten kvar dag for tida :)

Det er vel dei færraste det står noko anna enn god jul på, men er no kjekt likevel. Eg prøver å skrive litt til alle, og litt meir til enkelte. Gamle tanter sender eg til, sjølv om det ikkje kjem noko i retur frå alle. Eg sende færre kort før eg fekk barn, og byrja å sende ut skrytebilete, men har alltid sendt julekort til gamle studievener oa.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Her har jeg sendt rundt 40 kort i år,og til nå har jeg nok fått rundt 10 kort.

Jeg sender til familie,slekt og venner.Jeg forventer ikke svar fra alle,men liker å sende ut et kort til jul.

Skrevet

Sender ca 60 stk. Får tilbake av andre med småbarn, og noen andre. Jeg skriver ikke personlig hilsen. Det er kun bilde av barna og påtrykt julehilsen.

Kjempekoselig med julekort :)

Anonym poster: ca04250068593d97b60cf34607a4c917

Skrevet

Har sendt 40 stykker jeg. Gjør det hvert år. Får 6-7 stykker tilbake. :-/ Men hvert år gjentar jeg prosedyren i håp om at det skal snu...

Skrevet

Sendt 35 , fått 3 tilbake så langt :/

Synes det er så koselig men postkassa er fult opp av reklame istedenfor. :(((

HI

Anonym poster: 2efeeb97efec369762e85812e74f724e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...