Gå til innhold

Noen andre som ikke tør å bruke Nick lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi noen de kjenner har fortalt at de er aktive her inne?

Jeg har en bekjent som selv har fortalt at hun er veldig aktiv på DiB. Vet ikke nicket hennes, men har i blant noen mistakner. Mistenker henne osså for å være temmelig aktiv som trollekjerring.Hu sa selv at hun liker å skape litt røre inne på forumene her når hun kjeder seg. Har ofte ekstremt sterke meninger ute i de virkelige liv også og liker å snakke nedsettende om folk hun mener har litt lavere status enn seg selv, jeg er litt redd henne, jeg.

Så nå tør jeg ikke annet enn å være anonym. Og endrer i tillegg litt på fakta og sånt også, livredd for at hun skal finne ut hvem jeg er og spre sladder om meg til andre :-(

Anonym poster: dd3c82c9818d6cbed3e8395955d12a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, sikkert flere som vet hvem jeg er, men om de at problemer med meg så får de heller si det rett ut til meg. Men at det finnes mange med sterke meninger her er uten tvil ;)

Skrevet

Kunne brydd meg mindre om folk veit hvem jeg er. Javel så henger jeg her inne, og det gjør tydeligvis mange andre også. :P

Skrevet

Så lenge man kan stå for det man sier, og ikke bretter ut privatlivet sitt altfor mye, så synes jeg det er greit å skrive med nick. Men, jeg har tatt noen jeg kjenner her inne i å regelrett lyve VELDIG mye her inne, men gidder ikke ta det opp med vedkommende i det virkelige liv. Er vel noen som kjeder seg da.. ;)

Anonym poster: babb6c9e221a013bbd142f0fe3f391d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...