Gå til innhold

Denne kommentaren var vel passe frekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 25 kg, og har nå pakket frem endel av de gamle klærne mine... I går hadde jeg på meg et par jeans jeg brukte mye før og var veldig glad i. Da jeg traff venninnen min ute, sa hun: At de buksene der passer er vel mer et ønske enn en realitet og så lo hun... Var ikke det bare veldig frekt og dårlig gjort å si?

Ble ganske lei meg jeg :-//

Anonym poster: 021bf320251e4a332648141867d4ad77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig frekt. Heldigvis prater ikke mine venninner sånn.

Anonym poster: 8b12957ebd2e41e4ffa764dff2c3a2cc

Skrevet

Fy for en frekkas! Kunne vel funnet på noe mer oppmuntrende å si hvis hun er en venninne!

Ville nok spurt hvor hun ville med en sånn kommentar...

Anonym poster: 41c288b3a0e18faf78c01e8c05c23902

Skrevet

Ingen VENNINNER sier slikt...

Skrevet

fy faen... sånn prater ikke venner til hverandre!!!!!!

Skrevet

Hun er ingen venninne når hun sier sånt. Ville selv tatt å kuttet hun ut når hun sier sånn.

Anonym poster: c18dc33017d0b2f08459ca36ada1b4a0

Skrevet

Hvis du ser ut som ei stappa pølse i den, så er det jo bare sannheten...

Mange som går rundt i klær som egentlig er for små.

Skrevet
Hvis du ser ut som ei stappa pølse i den, så er det jo bare sannheten... Mange som går rundt i klær som egentlig er for små.

Hjelper ikke om det er sannheten heller. Man bør stappe sannheten ned i sin egen bukse om den sårer og man ikke har bedt om en ærlig mening.

Skrevet

Oi det var frekt, ja! Ville ikke kalt ho ei venninne.

Skrevet

Litt frekt kan, kommer ann på tonen dere pleier å ha, men det kan jo være veldig fint med venner som sier fra når man har bommet litt selv.

Anonym poster: f6e35756886cbcabb1760c783b357ff6

Skrevet

Hvis hun mente buksen var for trang til deg så kunne hun jo sagt noe om at den snart sitter perfekt på deg igjen... da hadde hun pakket det litt inn.

En ting er å si fra, men venner sier ikke fra på en sårende måte og så frekt som det hun gjorde!

Jeg tolker det heller dithen at hun kanskje er misunnelig på deg, eller i hvert fall den styrken du har vist som har greid å gå ned så mange kilo. Noen er også slik at de prøver å tråkke ned andre når de begynner å se på dem som en trussel. Hvis du nå begynner å bli litt for flott kan hun være redd for å få mindre oppmerksomhet selv, og dermed så sårer hun for å "holde deg nede". Har vært borti slike selv.

Hvis du mener hun er en god venninne så ville jeg ha tatt det opp med henne. Hvis hun bare er en perifer venninne hadde jeg nok latt videre kontakt vært opp til henne, og ikke tatt noe initiativ selv.

Vær stolt av deg selv over den prestasjonen du har gjort! :)

Anonym poster: b737d62c0731549787d14bb51bb408ff

Skrevet

Mer enn bare frekk syns jeg, slikt er direkte ondskapsfullt.

Gratulerer med vektnedgangen! Ikke la slike tankeløse kommentarer knekke deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...