Gå til innhold

manipulerende x. psykopat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forholder man seg til dem? Jeg har ikke skjønt det før det var for sent, og det er barn med i bildet. Mannen er farlig. Han lurer selv fagpersoner.

Ønsker ikke å ha han i livet vårt, for han har ødelagt så mye, tilogmed muligens fremtiden (han spyr ut eder og galle til alle som vil høre på,og de tror han jo).

Han lyver, vrir på sannheten,manipulerer folk til å få viljen sin, og får han det ikke,prøver han så godt han kan å gi folk dårlig samvittighet (han kan vri det om til at noe han har gjort er din feil).

Jeg må ha kontakt med han pga barna. Finnes det noen måte å stanse all kontakt på? Han kommer til å ødelegge barna, barnas forhold til de de er glade i, barns fremtid... Skummelt at slike personer finnes overalt, og de er dyktige i det de gjør,desverre.

Jeg følet meg lurt, sviktet, dum, redd...

Hjelp!?

Anonym poster: 7e2e5892bbe7067c021589ec66a3da4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke frata barn kontakten med sin far uten å kunne dokumentere at han er til ganske alvorlig skade for dem, nei.

Hvorvidt mannen er "psykopat" eller ikke er umulig for noen her å avgjøre ut fra det du skriver, men generelt når det er konflikt etter samlivsbrudd bør man forholde seg til tydelige avtaler. En svært tydelig samværsavtale, bruk av tredjepart for å gjøre avtaler sammen, skriftlig kommunikasjon m.m.

Anonym poster: 4f64ad1907f1bde3c5d228f3e90f0e0d

Skrevet

Her reagerte skolen på utalelser barna kom med etter samvær med far, og etter rettsak har ikke far lov å ha barna uten tilsyn. Noe han ikke vil og har derfor kuttet kontakten med barna.

Anonym poster: 1c413c167ec6db04137e7bde18a6e570

Skrevet

Men hvordan skal jeg kunne bevise noe? Han har jo allerede klart å lure flere fagpersoner... Er så fortvila,og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Det er lenge siden bruddet, men stadig flere og flere dukker opp og forteller og advarer mot han, og det stemmer jo overens det de sier ift hva jeg har opplevd med han.

Jeg vil virkelig ikke at barna skal måtte lide pga han :-(

Hi

Anonym poster: 7e2e5892bbe7067c021589ec66a3da4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...