Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 At barnefar blir meldt til barnevernet, så kanskje han skjerper seg.... Anonym poster: ecd97b1fde82db175c705817b6b9b371
Februargullet2013 Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Hvorfor gjør ikke du det da?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Hvis du føler det ikke er forsvarlig for barnet ditt å være der bør du gi beskjed til barnevernet. Anonym poster: 3ac3b4989e3179686371c40b8ab922bf
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Har veldig lyst, men jeg tør ikke (vet at jeg er feig). Er så redd for å miste barna mine selvom jeg vet at jeg er en god mor...men jeg har vurdert å gjøre det etter nyttår. Anonym poster: ecd97b1fde82db175c705817b6b9b371
Februargullet2013 Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Du er nok en fin mor selvom pappan ikke er det, synes du bør gjøre det lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Takk, jeg vil absolutt!!! Må bare ta til meg motet. Anonym poster: ecd97b1fde82db175c705817b6b9b371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå