Gå til innhold

dere som sverger til ekte juletre, lite spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på radioen en fyr som syntes plast var bare tull. Helt ok at han mener det, skal ikke krangle på den.

Men det han sa var at dersom han skulle feire jul hos noen andre, så ga han beskjed om at de ikke fikk lov å ha plast! han feiret nemlig ikke jul i et hjem med plasttre!!

Jeg ble litt satt ut av det igrunnen.

jeg har selv plast, syntes det er kjeeeempe praktisk, savner ikke ekte en plass.

hadde jeg invitert noen hit på julefeiring og fått den beskjeden hadde jeg faktisk bedt dem bli hjemme!

jeg gidder ikke ha ekte tre og kjenner det er min rett i mitt eget hus!

Men er dere virkelig slik dere som ikke skjønner plasttre? Føler dere at julen blir ødelagt dersom dere må feire jul en plass der de ikke har ekte tre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Jeg synes litt av sjarmen med juletre blant annet er lukten og at det er litt usymetrisk, så plast hadde ikke vært tingen for meg. Må også si at jeg tror ikke jeg kjenner noen som har juletre i plast.

Men når det er sagt, så ville ikke julen min blitt ødelagt hvis jeg måtte feire hos noen som ikke har ekte tre. Jeg blåser i hvordan andre gjør det, så lenge jeg får bestemme hvordan jeg vil ha det hjemme hos meg.

Skrevet

Jeg vil ha et ekte tre,elsker lukten og hvor koslig det blir,men jeg hadde dratt til noen med plast tre også:) er jo fine de også,men jeg vil alltid ha ekte selv:)

Skrevet

Om man feirer jul hos andre, skal man godta deres juletre og pynt. Om det så er en pappkartong utskjært som et juletre og spraya i lilla.

Selv har vi ekte tre, men om jeg skulle ferie hos andre ville jeg ikke engang tenkt over at det liksom skulle være et problem med et plasttre.

Skrevet
Om man feirer jul hos andre, skal man godta deres juletre og pynt. Om det så er en pappkartong utskjært som et juletre og spraya i lilla. Selv har vi ekte tre, men om jeg skulle ferie hos andre ville jeg ikke engang tenkt over at det liksom skulle være et problem med et plasttre.

haha tror jeg må prøve lilla papp tre neste år :D

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Hadde syntes det var fryktelig trist å feire jul hos noen med plasttre. Det er i mitt hodet ikke vits å ha tre da i det hele tatt.

Jeg kjenner ingen som har plasttre så den problemstillingen vil jeg neppe behøve å ta stilling til. Men jeg syntes ikke det er noe jul med et plasstre. Det er ingen lukt av det, det er også fryktelig latskap og harry. Men dette er mitt syn på det.

Skrevet

Jeg hadde aldri sagt noe sånt, nei, men jeg har flere ganger feiret jul hos noen som har plasttre, og jeg må si at det ødelegger litt av julestemningen min. Jeg synes rett og slett det er litt stusselig, litt trist. Vet ikke hvorfor jeg knytter akkurat et ekte grantre så mye til julestemning, men.

Skrevet

Syns plast er helt greit. Har kunstig tre selv, men så driter vel jeg egentlig i hele treet. Jeg blir mer grinete hvis jeg får servert svineribbe istedenfor pinnekjøtt på Julaften. Det er min last.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...