Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Hører så mange voksne som sier at de ikke trenger å få gaver og sånne ting. Og det er jo helt klart mest artig at barna får gaver, MEN jeg elsker å få gaver jeg! Trenger ikke være noe dyrt eller fancy, men bare det å kunne pakke opp noe I år tror jeg ikke at jeg får så mange gaver og kjenner at det er litt nedtur. Da er mitt eneste håp at ungene får litt, sånn at jeg heller kan glede meg gjennom dem Anonym poster: 0bd9d767b4a0ac446c92e957b4d5385f
Labetutt Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Jeg er også sånn for å si det sånn....det er bestandig jeg som pakker opp fellesgaver og "hjalp" unga da de var for små til å pakke opp selv...
Februargullet2013 Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Jeg synes det er kjempe koselig
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Jeg elsker også å pakke opp julegaver, men helst små, personlige ting, som jeg vet folk ikke har ruinert seg på! Synes ikke det er noe koselig å få gaver til flere tusen, og synes det er rart og unødvendig av voksne folk å ønske seg sånne ting. Anonym poster: 56ce5e59016e6c82fbc3ed600078b618
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Jeg elsker også gaver :-) Kjedelig å bli voksen da det blir færre gaver. Men gleder meg over alt ungene får:-) Anonym poster: 78f4b6bd36bfeb2ef0c869b18f55b337
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Min store søster er også slik , hun er nå 45. Så hun får en vanlig gave og mange små fra oss, mye av det hun får er ting barna har laget. Hadde hun vært storforlagenes med hva som skulle være inni gavene hadde hun bare fått en men hun er mer opptatt av å få pakke opp en hva som er i innholdet. Det er ganske morsomt egentlig. Selv klarer jeg ikke helt å ha den gleden i forhold til gaver. Det kan nok ha noe med at fra barnsbein av så var jeg ikke bare minst men litt uønsket av min mor som sto for gavekjøpet (og å fortelle slekta hva som var ønsket i gaver til meg) så mine gaver ble alltid en ganske stor nedtur i forhold til hva mine søsken fikk. Det å få gaver var mer å få i trynet igjen at jeg ikke var så velkommen der jeg satt. Det ble jo noe bedre når jeg ble eldre men følelsen rundt gaver sitter fortsatt i. Derimot elsker jeg julegaver når det kommer til å gi, de å finne noe som du vet faller i smak og personen blir glad for å få er ubeskrivelig. Det jeg husker best fra julaften i fjor var min ene datter som gikk i taket av glede når hun pakket opp noe hun hadde ønsket seg i over et år. Og min ene søsters stedatter (som er tenåring) som ble kjempeglad og ga klar beskjed til alle der og da og i flere dager etterpå at gaven fra meg og barna mine var den beste. Den varmet veldig for jeg kjenner ikke jenta spesielt godt så jeg visste at jeg kunne like så godt få fullstendig bom som fulltreffer Anonym poster: 56e8a34bca9c8cb97a24bd3bea66e28d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #8 Skrevet 19. desember 2012 Så bra at det ikke bare er meg, hihi.. Og til deg som skrev sist her: Uff, for en forferdelig opplevelse det må ha vært. Full forståelse for at gaver da ikke er det samme for din del! Anonym poster: 0bd9d767b4a0ac446c92e957b4d5385f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå