Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Tenkt på en liten ting.. Dersom dere gir julegave til noen, forventer dere da å få en tilbake? Avtalen med min søster er at vi gir til barna til hverandre, men enkelte ganger finner jeg noe som bare er sååå henne, og så blir det julegave på henne også. Men da blir hun nesten litt flau, og si ting som "jammen jeg har ikke noe til deg" og så videre... Prøver å fortelle at det har jeg heller ikke forventet, men det virker ikke som om hun tror meg. Saken er den at jeg ELSKER å gi gaver, men forventer ingenting igjen.. Anonym poster: 14ab9ad26225baec59abce0f61902c1c
Februargullet2013 Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Jeg elsker og gi:) koselig og få tilbake,men ingen must mye koseligere og gi:)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Nei, jeg forventer det ikke. Selvfølgelig er det koselig å få gave, men kun hvis det er som du sier; noe som absolutt er meg. Syns det er dumt hvis andre skal stresse med å finne gave til meg, bare fordi jeg har kjøpt noe til de.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Forventer ikke gave tilbake nei. Jeg bruker også å kjøpe ting spontant til folk. Og dersom vi ikke har avtalt å gi gaver forventer jeg absolutt ikke annet enn "takk, så koselig!" tilbake. De gangene jeg kjøper utenom planen prøver jeg å gi gavene så sent som mulig slik at ikke mottakeren føler seg presset til å kjøpe noe tilbake ; ) Anonym poster: 7bf5a43735025ec8c0ceb4fdb7ff4db9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Jeg liker å gi gaver til andre, og forventer ikke noe tilbake. MEN, har jeg en avtale med noen om ikke å kjøpe, så holder jeg meg til den. For jeg kjenner til den veldig ubehagelige følelsen av å få og ikke ha noe å gi tilbake. Det synes jeg er kjempe-ekkelt, og det er jo ikke den følelsen jeg ønsker å gi andre nå før jul. Anonym poster: 4d99826732990fe76edd7df689d7d459
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Nei, jeg forventer det ikke. Selvfølgelig er det koselig å få gave, men kun hvis det er som du sier; noe som absolutt er meg. Syns det er dumt hvis andre skal stresse med å finne gave til meg, bare fordi jeg har kjøpt noe til de. Akkurat det jeg prøver å si Anonym poster: 14ab9ad26225baec59abce0f61902c1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå