Gå til innhold

Utstyr billigere i Sverige (Nordby/Strømstad)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har handlet de litt større tingene som vogn, stellebord, grind, seng o.l. Er utstyr generelt billigere i Sverige, eller er det bare kursen man tjener på? Tenker å begynne å planlegge innkjøpene over jul (og kanskje spare litt på januarsalg om vi kan), og greit å vite om vi bør ta turen over grensa når vi først er hjemme i Fredrikstad (bor i Trondheim)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogn sparer man MYE på! :) Og ellers er det generelt billigere også. Sist vi var på Nordby, så var det i tillegg 30% på hele butikken, så da sparer man ENDA mer :)

Skrevet

Takker. Da blir det nok harryhandling av babystæsj :D

Skrevet

Når vi ventet første var vi på nordbysenteret, hadde da kjøpt vogn ect fra tyskland, så skulle bare ha småting. Sengesett, ammepute, stellematte ect, men det sparte vi ikke så mye på, mest kursen. Men det var mye mer motiv der da! Mummitrollet, laban og sånt! :)

Skrevet

eller på finn:) har nesten kjøpt alt der :)

Skrevet

Jeg handlet på den som ligger oppe på svinesund. Happyland heter den vel.

Kjøpte brio kombivogn der. Var tilbud på fjordårets modell når jeg var der. Betalte 3500kr svenske for den. Og var veldig god kronekurs den gangen også :-)

Kjøpte de fleste store tingene der, bortsett fra seng som jeg kjøpte på ikea. Tror jeg sparte flere tusen totalt på å handle der :-)

Skrevet

Dra heller til Katti`s i Strømstad eller Happyland på Svinesund. Den på Nordby er dyr. Skal du ha Emmaljunavogn må du til Strømstad, for den selger de bare der.

Skrevet

Vi sparte mye på å handle litt her og litt der, sjekk priser på norske butikker før dere drar! Vi kjøpte britax babysafe plus II på norby. med isofix kom det på 2500, mens kattis skulle ha 3600. Skal dere ført nedover ville jeg kjørt innom svinesund, så nordby før kattis og så handlet der det var billigst. Tenk og igjennom hva dere vil ha, og dersom dere skal ha seng; husk at det er forskjell på pute/dynestørrelser i norge og sverige... Kjøper dere dyne i sverige, passer ikke norske dynetrekk osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...