Gå til innhold

Mannen reiser bort rett før termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen må reise bort 4 dager ca 20 dager før min termin med vårt første barn. Han kan dessverre ikke la være å reise, men jeg er veldig bekymret for at fødselen skal starte når han ikke er her. Jeg har ingen familie eller nære venner i nærheten, så i praksis blir jeg da helt alene hvis fødselen starter..

Hvor stor er sannsynligheten for at fødselen starter på denne tiden? Eller er jeg bare paranoid? Noen tips? Redd for å føde alene...

Anonym poster: eb172887950e1b40edb8f4bb79c2b3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du dra til foreldre/søsken/god venn i denne perioden og bo der? Selvom de kanskje bor langt unna.

Skrevet

Skal han langt vekk, at det blir vanskelig å komme hjem på kort varsel hvis noe skjer? Jeg tror jo det er lite sannsynlig at fødselen starter så tidlig, men jeg skjønner deg godt. Jeg hadde ikke likt å være alene på den tiden! Er det noen som kan komme og bo hos deg noen dager? Kan du bli med ham på reise?

Skrevet

Sjansen er vel ikek sånn kjempe stor, men alt kan skje. Får håpe babyen holder seg inne til han er hjemme igjen :)

Skulle du gå i fødsel så tror jeg ikke du vil tenke så mye på hvem som er med deg, bare at -noen- er der. Man er så fokusert på nå'et at alt annet forsvinner litt i glemselen.

Det er jo klart at man vil ha pappaen med seg, men må man føde så må man. Lykke til uansett! Og god jul! :)

Skrevet

Familien min bor veldig langt unna både meg og sykehuset, men det slår vel kanskje å være helt alene. vi har nylig flyttet, så jeg har egentlig ingen venner her jeg vil ha med meg på fødselen.

Og jeg har dessverre ikke mulighet til å bli med han. Han vil gå glipp av fødselen hvis den skulle starte når han er borte. (Han skal utenlands)..

Anonym poster: eb172887950e1b40edb8f4bb79c2b3ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...