Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Mannen må reise bort 4 dager ca 20 dager før min termin med vårt første barn. Han kan dessverre ikke la være å reise, men jeg er veldig bekymret for at fødselen skal starte når han ikke er her. Jeg har ingen familie eller nære venner i nærheten, så i praksis blir jeg da helt alene hvis fødselen starter.. Hvor stor er sannsynligheten for at fødselen starter på denne tiden? Eller er jeg bare paranoid? Noen tips? Redd for å føde alene... Anonym poster: eb172887950e1b40edb8f4bb79c2b3ba
Foccacia Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Kan du dra til foreldre/søsken/god venn i denne perioden og bo der? Selvom de kanskje bor langt unna.
TPK Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Skal han langt vekk, at det blir vanskelig å komme hjem på kort varsel hvis noe skjer? Jeg tror jo det er lite sannsynlig at fødselen starter så tidlig, men jeg skjønner deg godt. Jeg hadde ikke likt å være alene på den tiden! Er det noen som kan komme og bo hos deg noen dager? Kan du bli med ham på reise?
PintSizedDictator Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Sjansen er vel ikek sånn kjempe stor, men alt kan skje. Får håpe babyen holder seg inne til han er hjemme igjen Skulle du gå i fødsel så tror jeg ikke du vil tenke så mye på hvem som er med deg, bare at -noen- er der. Man er så fokusert på nå'et at alt annet forsvinner litt i glemselen. Det er jo klart at man vil ha pappaen med seg, men må man føde så må man. Lykke til uansett! Og god jul!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Familien min bor veldig langt unna både meg og sykehuset, men det slår vel kanskje å være helt alene. vi har nylig flyttet, så jeg har egentlig ingen venner her jeg vil ha med meg på fødselen. Og jeg har dessverre ikke mulighet til å bli med han. Han vil gå glipp av fødselen hvis den skulle starte når han er borte. (Han skal utenlands).. Anonym poster: eb172887950e1b40edb8f4bb79c2b3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå