Gå til innhold

Noen andre som har sluttet og røyke?


mabra82

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg var gravid fredag 14.des, tok 3el 4røyk den dagen mellom kl 07 og 15.00, etter dette har eg ikke rørt en eneste røyk, og mannen har vert så flink og går ut for og røyke( vi røykte under viften på kjøkkenet før ) :)

 

Syns det har gått overraskendes bra , men får lysten innimellom;) Men har en så utrolig god grunn for å la vere , så ingen flere røyk på meg :)

 

Må bare få lov og si at jeg er veldig STOLT av meg selv ;)

 

Noen andre i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da er det lov å være stolt:D

 

Jeg slutta av andre grunner, at jeg rett og slett ville slutte. en kort stund senere ble jeg plutselig gravid. ekstra god grunn til å holde på den nye gode vanen. Ikke røkt noe annet en et par festrøyk siden 1.mars 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sluttet jeg også, ikke så flink som deg, men kutet ned de første dagene og kastet opp. til mindre jeg røykte jo mindre kastet jeg opp og har bare kastet opp en gang siden jeg stumpet den og det er en uke siden nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her går røykestoppen veldig bra enda:) No er lysten borte og tenker ikke på den engang:) Min samboer røyker enda, og fytti katta som han stinker.. Klarer ikke vere i nærheten av han når han har vert ute. Skal han ha suss så må han pusse tenner og tygge tyggis... Kan ikke tro at jeg stinka sånn før ;) hehe... Stå på videre alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stumpet røyken samme dag som jeg fant ut at jeg var gravid, skal sies at jeg ikke røykte hver dag, men var i en periode hvor jeg røykte mye.

Røyk er også en ting jeg har fullstendig avsmak for, brekker meg av lukta så veldig takknemlig for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp hatt 5 års "jubileum". 5 år siden siste røyk! Sluttet et år før jeg ble gravid jeg da, men har aldri angret - for å si det slik! Jeg skal aldri ta en røyk i hele mitt liv mer, for jeg falt i "fest røyk fella" en gang for lenge siden.. Så for meg er det totalavhold for alltid :)

Lykke til ned slutt. Det går bedre og bedre jo lengre tid som går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...