Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Må finne en gaveliste til samboer med ting jeg ønsker meg. I utgangspunktet vil jeg helst bli overrasket, men dette blir det bare dårlig stemning av da han sier at han må ha en liste for å kunne handle.. jeg har sagt jeg ønsker meg: - smykker og ringer, men det får jeg ikke fordi det er billigere utenlands og at man da kan få flottere ting (vel, for min del trenger det jo ikke å være så flott, men noe han tror jeg vil kle og syns er fint, og ikke minst at det er fra han.. ) - Beck søndergaard skjerf - penger til jeg skal på shopping i barcelona i januar (men han vil ha en ting til meg,...) - klokke (men er vel billigere i utlandet..) - gavekort på klær - ullkåpe (har jo ikke sett meg ut noen spesifikk så det får jeg vel ikke..) - tips?? må få opp litt stemning i dette huset her,,... Anonym poster: e83ada4b5f370d6b7b40933e771ed217
Tro smo konosoro Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 Må si jeg syns mannen din lager dårlig stemning når det eneste han bryr seg om er at det er billigere i utlandet. ALT er billigere i utlandet. Unntatt brunost da kanskje. Man gir ikke gaver fordi det er et godt kjøp, men fordi man vil glede noen.
Mikkemafian Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Enig med tro smo! Dessuten synes jeg listen din var fin:) Jeg ønsker meg bøker, skjerf og store juggelsmykker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå