Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2012 #1 Skrevet 19. desember 2012 Jentungen spiller WF, primært med kjentfolk. Men i det siste har hun begynt å legge til random folk, og jeg har spilt litt for henne og sjekket ut at det var i orden.... Nå idag hadde hun fått masse meldinger av en engelsk"skrivende" fyr som hadde stasen sin som bilde... Lurte på hvor gammel hun var, hva hun hadde på seg, hvordan hun så ut osv osv osv... Jeg skrev ganske greit tilbake at hun var 8 år og at denne samtalen nå var over. Slettet han med en gang, men håper han tok hintet... Jeg mener, det er ca 1 million steder å snakke skittent på, om man ønsker det, på nettet. Hvorfor et jævla ordspill???
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #2 Skrevet 19. desember 2012 De siste gangene har jeg merket det også, men norske menn. Jeg sier at jeg er gravid og samboer, og vil SPILLE, og sletter de. Fysj.. de må vel skjønne at de fleste (normale) som er på wordfeud oppsøker det for å spille.. tror man oppsøker andre steder hvis man vil flørte... Anonym poster: 8a4670686459067dd43848a1c8a27bd8
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2012 #3 Skrevet 19. desember 2012 Ja, en skulle jo tro det. Har opplevd det selv og, men er jo voksen nok til å skjønne når ting er feil... Heldigvis er telefonen hennes liten, så hun så ikke hva som var på bildet!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 19. desember 2012 #4 Skrevet 19. desember 2012 Seriøst? herregud, hva skjer med verden!!??
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2012 #5 Skrevet 19. desember 2012 Nei, si det. Jeg har blitt oppsøkt mange rare steder, men dette tok jo kaka.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #6 Skrevet 19. desember 2012 Så teit. Og litt rart også. Jge spiller/spilte en god del wordfeud, også med fremmede, men har aldri opplevd noe spnt (har et landskapsbilde på profilen, kanskje dte har betydning? Men brukernavnet viser at jeg er kvinne). Anonym poster: 3ea5a281c722d31dce4b11946aa12c89
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2012 #7 Skrevet 19. desember 2012 Ja, det er veldig rart. Det er jo ikke akkurat hotline.no.... Jeg har bilde av en klovn, det er ikke akkurat noe tiltrekkende det heller. Men stadigvekk får jeg "asl?"...gaaah, Im to old for this!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 19. desember 2012 #8 Skrevet 19. desember 2012 Nei, si det. Jeg har blitt oppsøkt mange rare steder, men dette tok jo kaka. Jeg blir bare mer og mer skremt av hvordan ting fungerer her i verden. Nå skal man visst ikke kunne spille Wordfeud engang uten å få slibrigheter slengt til seg.. Så utrolig mange ekle folk det finnes "der ute"! Men godt du sjekket telefonen hennes ihvertfall. Kunne gått virkelig ille om hun svarte han uten å vite alvoret rundt det. Det er så utrolig viktig at vi foreldre følger med på hva barna våre driver med på tlf og internett.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2012 #9 Skrevet 19. desember 2012 Nei, si det. Jeg har blitt oppsøkt mange rare steder, men dette tok jo kaka. Jeg blir bare mer og mer skremt av hvordan ting fungerer her i verden. Nå skal man visst ikke kunne spille Wordfeud engang uten å få slibrigheter slengt til seg.. Så utrolig mange ekle folk det finnes "der ute"! Men godt du sjekket telefonen hennes ihvertfall. Kunne gått virkelig ille om hun svarte han uten å vite alvoret rundt det. Det er så utrolig viktig at vi foreldre følger med på hva barna våre driver med på tlf og internett. Nå skrev han heldigvis på engelsk ,så hu skjønte ikke stort. Men det er flust av norske som er sånn og. Jeg er litt der at om jeg har lyst å ha utgangsdøra ulåst så vil jeg det uten at det skal være greit å gå inn å stjele. På samme måte vil jeg kunne spille et spill på nett uten at folk sjekker meg opp...
Cmyk Skrevet 19. desember 2012 #10 Skrevet 19. desember 2012 Jada, opplevd det flre ganger. Når jeg sier jeg er ei gift, gravid firebarnsmor, forsvinner de, heldigvis.... Har et par jeg begynte å spille med på random wf som er der for å spille, så holder meg til dem + kjentfolk.
Cinnamon4 Skrevet 19. desember 2012 #11 Skrevet 19. desember 2012 Herregud!! Kjenner jeg blir så forb på sånne griser! Uansett, hvem gidder å bli med på et sånt opplegg via Wordfeud?????????? Har spilt med endel ukjente, og noen ganger har chatten åpnet seg og bare DET syns jeg er rart. Hvorfor si hei og god natt liksom, man kjenner hverandre ikke, spiller bare et enkelt spill og når det er over er man borte. Eller...?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2012 #12 Skrevet 19. desember 2012 Jeg har også landskapsbilde, men neida, hjelper ikke.. For en verden! Anonym poster: 8a4670686459067dd43848a1c8a27bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå