Gå til innhold

For 2 år siden....


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få barn.... For ett år siden ble jeg friskmeldt pga feil diagnose. Og idag sitter jeg med en 6 dager gammel prins på fanget <3 Er så utrolig takknemlig og lykkelig! Det finnes virkelig håp der ute :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få barn.... For ett år siden ble jeg friskmeldt pga feil diagnose. Og idag sitter jeg med en 6 dager gammel prins på fanget <3 Er så utrolig takknemlig og lykkelig! Det finnes virkelig håp der ute :-)

 

Gratulerer så mye!! :) Nå ble jeg glad på dine vegne.

 

Anonym poster: 8d6d1753078af1dca335c9e4d53a53a0

Gjest Heartbroken
Skrevet

Så fantastisk! Deilig med en gladnyhet.

 

Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...